(Roxy's p.o.v)
Als ik 's ochtends opsta besef ik dat ik Macy nog moet vragen om af te spreken. Snel pak ik mijn telefoon.
R: Hee, Macy! Heb je zin om vandaag wat leuks te doen?M: Ja! Klinkt leuk! Wat heb je in gedachte?
R: Misschien kunnen we een boswandeling maken?
M: Jajajajjajajaja! Ik HOU van de natuur!
R: Nou, om 15:15 bij de fietsenstalling ;)
M: Ja. Byee!
R: Doegg!
Nou, dat is gefixt. Nu snel mijn fiets pakken en hop naar school! Ik kan eigenlijk nog steeds niet geloven dat ik nu officieel een Moordenaar ben. En dan ook nog eens mijn beste vriendin. Macy en ik kennen elkaar al vanaf de basisschool. En nu ga ik haar vermoorden. Oh, wat erg! Snel stap ik op mijn fiets en zoef ik naar school. Opeens besef ik dat ik Jouvia nog moet voeren. en dat het kattenvoer vóór Jouvia ook op is. Grr. Maar ik kan nu ook niet heel snel nog naar de winkel zoefen. Dan kom ik te laat op school.
Ik sta bij de fietsenstalling te wachten. Dan komt Macy aangerend. "Heeey Babeeee!" roept ze buiten adem. "Hey, wat in hemelsnaam heb jíj nou weer gedaan!" roep ik zo geschokt mogelijk. "Net ben ik bij gym gevallen, en daarna gingen we een sprintje trekken en toen ben ik door Levi onderuit gesmakt." zegt ze met een trotse grijns op haar gezicht. "Jezus, kom snel mee!" roep ik al-wegrijdend. "Neeeeee! Wacht!" roept Macy achter mij en al snel haalt ze me in. "Waarom ben jij zo Freaking snel!?" roep ik. "Omdat ik het nieuwste model van Mountanbike heb!" Zegt ze nep-arrogant.
Als we diep in het bos zijn heeft Macy er wel genoeg van. "Kunnen we please nu terug? Ik ben moe." zegt ze. "Kom, dan gaan we even op die boomstronk daar zitten. Dan kan je even uitrusten." Ze loopt naar de boomstronk en gaat erop zitten. Snel en stiekem pak ik het mes uit mijn rugzak. Als Macy even weg kijkt, steek ik het mes in haar rug. Als ik zeker weet dat ze dood is, stap ik op mijn fiets en race ik weg.
(R.I.P Macy.
Omg! Hoofdstuk 2 alweer!!!)