Idén Mitsuki az illumináti! XD

366 31 10
                                    

Hola Amigos! ^^ Először is boldog szülinapot kívánok Mindenkinek és mivel születésnapokra szokás ajándékot adni, így én is így teszek! ;) Megajándékozlak benneteket egy kis „illuminátis" szöveggel, mely remélem elnyeri tetszéseteket! ^^'

So, kezdjük azzal, hogy a tavalyi ehhez hasonló fejezetemet megemlítem Nektek, mely a „Boruto teóriák" című könyvemben van, ahol Kakashi-ról látjuk le a leplet, hiszen ő maga is illuminátis. – Ezt az állítást tökéletesen bizonyítja a „Boruto teóriák" „12.: Kakashi az illumináti" című rész. ;)

Nos... Nem is húznám tovább az időt... Lássuk a mai napra írt faszságot, melynek se füle, se farka sem lesz! ^^' XD

***

Sziasztok, a mai részben kiderítjük, hogy miért Mitsuki az illumináti. Kezdjük is el!

A „Boruto" név 6 betűből áll, ahogy a Naruto is. Ez összesen 12. Ezt jegyezzük meg!

Ez a két karakter szerepel, mint a manga-ban, mint az anime-ben. Manga, anime, összesen 10 betű.

Most vonjuk ki a 10-et a 12-ből; ez összesen 2. Ezt a számot nagyon jegyezzük meg, mert ez a szám többször elő fog fordulni a fejezetben valamilyen formában!

Naruto két szülője Minato és Kushina volt. Ki nevezte ki Minato-t a IV. Hokage-nek? – A válasz Sarutobi Hiruzen, aki a III. Hokage volt. Ő a Boruto anime-ben szereplő 7-es csapat sensei-jének, - Konohamaru-nak, - a nagyfaterja; Na és ki ölte meg a nagyfatert? – Hát Orochimaru.

Orochimaru-nak van 2 fia, Log és Mitsuki. Mivel Log-ot sosem látjuk, így Mitsuki-val tudunk csak komolyabban foglalkozni!

Mitsuki nevének jelentése: „kígyó eszköz". Egyébként ez is 2. No, de ki az a két magyar híres ember, akiknek a neve a kígyókhoz köthető? – Igen, Gyurcsány és Győzike; nevük betűinek összege 12. – Hol láttuk már ezt a számot? – Hát, persze... A fejezet elején: NarutoBoruto=12 betű; GyurcsányGyőzike=12 betű. Összegük 24. Ezt jegyezzük meg egy rövid időre!

A 24 az osztható 3-mal és a végeredményképp 8-at kapunk. A 8-as csapatból ki találkozott a legtöbbször Mitsuki-val? – Shino, ez egyértelmű. Shino nevének betűösszege az pontosan 5. Jegyezzük meg ezt is egy rövidke időre!

Az anime folyamán Mitsuki találkozott egy 5 tagó bandával Föld országában, akik ugye Kuu-ék voltak. De ki is pontosan ez az 5 tag? – Hát Kuu (3 betű); Kirara (6 betű); Sekiei (6 betű); Kokuyo (6 betű) és Kakou (5 betű). Ez összesen 26 betű.

Ezek közül leginkább Sekiei-t lehetne ship-elni Mitsuki-val, mert ők olyan Kawaiidesu-k együtt, hogy azt el sem lehetne mondani! ^^' MitsukiSekiei ship betűinek összege 13. Ezt jegyezzük meg!

Viszont az igazi Mitsuki ship, az a BorutoMitsuki, melynek száma szintén 13. Ezt is nagyon jegyezzük meg!

Viszont van egy 3. kedvelt Mitsuki ship, ami nem más, mint a KonohamaruMitsuki ship. – Ez összesen 17 betűt jelent. Tessék megjegyezni szépen!

DE... Ezt a ship-et Orochimaru nem hagyta jóvá, így ezt hanyagolnunk kell :(, - Viszont Orochimatu + Mitsuki = 17 betű. Megjegyezni ezt is!

Nos... 3 olyan számot tudok mondani, ami ismétlődött a szövegben; ez a 3 szám pedig a 12-es, a 13-as és a 17-es. Mindegyik szám végére írjunk egy 0-át és a következő sorrendbe, írjuk be a Pain-t színkeverőjébe a számokat: 130; 170; 120. Milyen színt kaptunk? – Hát persze, hogy zöldet! – Tessék megjegyezni és kipróbálni, ha nekem nem hisztek! ;)

 Milyen színt kaptunk? – Hát persze, hogy zöldet! – Tessék megjegyezni és kipróbálni, ha nekem nem hisztek! ;)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Tehát... Kezd összeállni a kép, de még nincs vége!

Ezen a képen Mitsuki-nak csak az egyik szeme látszodik ki, - ergo ez nem véletlen, - tehát ő az illumináti, mert a 3 szám hozzá köthető; ezekből a számokból kevertük ki a zöld színt; illetve a kép nem hazudik!

Ezen a képen Mitsuki-nak csak az egyik szeme látszodik ki, - ergo ez nem véletlen, - tehát ő az illumináti, mert a 3 szám hozzá köthető; ezekből a számokból kevertük ki a zöld színt; illetve a kép nem hazudik!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

De a biztonság kedvéért összegezzük jobban az adatokat! ;)

Mitsuki: 3; zöld; 1 szem.

Illumináti: 3; zöld; 1 szem.

Tehát kimondhatjuk, hogy Mitsuki az illumináti! TÜÜÜDÜÜÜ!

***

Nos, remélem tetszett Nektek ez a kis április elsejei vicc csomag; Tegyétek el szépen egy humorosba az egészet! ;) Viszont, mielőtt elköszönnék, - és Te is tovább állnál a Wattpadon, - szeretném elmondani, hogy jövőre, - 2020-ban, - Ti fogjátok megmondani, hogy ki legyen az áldozata az „Április 1.-jei illuminati confirmed" őrületnek! ;) Ötleteket várok ez alá a fejezet alá, ha van, viszont erre 2020 márciusában úgy is vissza fogok térni. ;)

Addig is legyen Mindenkinek boldog és kiegyensúlyozott éve! ^^ További szép napot és jó olvasást kívánok Mindenkinek! <3 Sziasztok! ^^

Mémeim ^^Where stories live. Discover now