Hola, Amigos! ^^ Ahogy a címben is láthatjátok ez a fejezet egy kis "helyzet jelentős" fejezet lenne, ami igencsak jó hírekkel, - avagy jó és magabiztos elszántsággal, - szolgál. Kezdjük azzal, hogy az elmúlt hetekben a fanfiction-jaim nem igazán bővültek újabb fejezetekkel, de ennek okát a múltkori részben kifejtettem. Nos... Elhatároztam, hogy ezen javítani szeretnék, - és mivel már közeledik az év vége... (Még legalább két hónap van Noncsy, szóval mi a faszt beszélsz itt az év végéről? XD), - így eldöntöttem, hogy mostantól kezdve a "Mémeim ^^" című könyvet legalább 2 naponta frissítem; "A bosszú a fegyverem" című fanfiction-omat próbálom heti 1, de ha lett akkor heti 2 résszel bővíteni; a helyzet ugyan ez "Az utolsó Shinobi nemzet" című fanfiction-ommal is... De ezeken felül szeretnék újabb dolgokat hozni az oldalra.
Többek között van egy könyv, ami már január óta várat magára, - azon dolgoztam mostanában többet (ez is egy kisebb ok arra, hogy nem voltak mostanában részek a fanfiction-okhoz), - s ezt a kis "meglepetés" könyvet a tavaszi szünetben, - pontosabban április 21.-én, - szeretném publikálni és onnantól kezdve, heti rendszerességgel bővíteni annak a könyvnek a tartalmát. Bővebb infokat nem szeretnék még elárulni könyvről, mivel meglepetésnek szánom... De remélem tetszeni fog majd Nektek a koncepció! ;) ^^
Aztán... Nyáron, - de azonbelül is júniustól, - elszeretnék kezdenki egy újabb fanfiction-t, mely jóval rövidebb lesz, mint a mostaniak... Remélem majd az is tetszeni fog, de nem rizsázok tovább... Lássuk is azt a képet, ami miatt Ti most rákattintottatok erre az értesítésre! ;)
***
Story: Múltkor voltunk a H&M-ben nevelő anyámmal és vettünk néhány cuccot. - Micsoda izgalmak, mi? XD - No, de... Szépen hazaértünk... Én befeküdtem az ágyba, a kezembe vettem a telefonomat, beírtam a jelszót és megnyitottam a Tumblr nevű csodálatos alkalmazást. - Na, már jól kezdődik XD - Az első kép egy Hashirama-t és Madara-t ábrázoló kép volt, melyet ti is megtekinthettek ez után a mondat után...
Ha, ez nem véletlen egybeesés, akkor nem tudom mi... XD