~Cum ar reacționa dacă tu i-ai spune pt. prima data daddy~
~Kim SeokJin~
E mirat de ceea ce i-ai spus si se uita la tine cu un zâmbet ce se transformă în rânjet.
- Fetița mea a crescut?
A spus si ți-a atins obrazul si te-a sărutat iar tu ai roșit si ai rostit încă o dată cuvântul acela.
-O să faci din îngerașul Jin un mic drăcușor dacă o mai ti așa baby girl!~Min Yoongi~
Se uită la tine pervers si începe să-și desfacă cureaua iar tu te uiți la el vrăjită.
-Asta e baby girl, tu m-ai trezit la viață!
Viața... sexuală.
Spune si te trage in bratele lui , te sărută si iti desface sutienul.~Jung Hoseok~
Se uita la tine si fața aceea inocentă devine una ușor perversa si excitata, dovadă fiind umflatura ce se lăsa la iveală din pantaloni.
Te-ai uitat rușinată la el si ai început să își desfacă cureaua si
șoptea cuvinte dulci si senzuale.~Kim Namjoon~
Gropițele lui au devenit mai evidente si obrajii îi erau ușor roșii.
-Oh baby girl!
E posibil să mă poți excita doar din două cuvinte?
Spune râzând și îți baga mâna sub bluză si îți mângâie un sân apoi îndepărtează bretelele.~Park Jimin~
Te-a privit preț de o clipă si apoi a început să te dezbrace.
-Dacă așa vrei sa joci baby girl!~Kim TaeHyng~
Când a auzit asta s-a uitat lung la tine si l-a pus pe Yeontan jos.
Tu ți-ai dat bluza iar el și-a muscat buza si ți-a sărutat sânii.
-Oh baby girl!~Jeon JungKook~
Și-a dat tricoul si l-a aruncat prin cameră și te-a sărutat dulce iar tu ai coborât cu sărurile pe abdomenul lui.
-Baby gilr...Heei!
Sper sa va placa!
Scuze ca nu am avut gif-uri cu Namjoon si Kook. Dimensiunea era prea mare.
❤️❤️Va pup!
Dați-mi idei!