Era vremea sărbătorilor de iarnă. 🌲 Totul era împodobit în casă. Era plin cu luminițe multicolore. Joon a venit de la muncă, părea obosit dar păcat, tu aveai chef de joaca. L-ai tras de curea spre tine iar el te-a sărutat scurt.
L-ai tras în dormitor. Si arăta minunat. Plin cu luminițe. Ii dădea o nuanță de albastru deschis. Te-a împins pe pat si ai căzut pe burtă. Provocându-l.
Dressurile alea l-au provocat si mai mult. -Dezbracă-te baby girl. Tu te-ai conformat si ai rămas doar în lenjerie. El a venit cu ceva la spate, o cravașa.
Ți-a trecut-o peste fundul acoperit de chiloțeii tanga si de dressuri.
Ai rânjit si el te-a împins pe spate. Ți-a prins mâinile deasupra capului. -Ești gata baby girl?
Ai încuviințat din cap. Ți-a prins mâinile deasupra capului, le-a legat de pat si ai chicotit când ai văzut cu ce le leagă.
Ți-a prins si picioarele și le-a legat iar tu ai rânjit si te uitai la el curioasa.
Totul arăta destul de bine Dar tu erai pe burtă legată. Ți-a tras tot de pe tine si ai auzit cum incepe sa se dezbrace. A intrat ușor iar tu ai început sa gemi. Știa că îți place să fie si altundeva așa că te-a satisfăcut din nou.
~~~~~~~~~The end~~~~~~~~~ Sper ca îți place Kpopworld155 atât si vouă!💗🤷