Mulțumesc StefaniaRascanu
pt idee!❤️
~BTS în România~~Kim SeokJin~
Aveau concert în România. Ți-a spus să stai în primele rânduri, sa te poată vedea.
A cântat atât de frumos, atât de suav, parcă cânta pt tine. Se uita doar la tine când cânta si dansa iar celelalte army erau geloase, se întrebau de ce se uita doar la tine?
La sfârșit a făcut o inimioara cu mâinile și a strigat:
-Romania e ca a doua mea casă, datorită cuiva drag mie, de aici...din această țară.
A spus si ți-a zâmbit cu atâta căldură iar tu te-ai roșit si i-ai zâmbit.~Min Yoongi~
După terminarea concertului a luat microfonul si s-a uitat la toți membrii apoi în public:
-Ma bucur că sunt aici, în România, si cum am spus în acel vlive ca as vrea sa vizitez această țară, fiindcă sunt mulți army. Dar...mai presus de toate, am vrut sa vizitez această țară, deoarece iubita mea, Da, iubita mea, provine de aici! Love You army, love my baby!
Tu te-ai roșit si i-ai zâmbit.~Jung Hoseok~
A început sa cânte, atât de drăguț, plin cu dragoste.
Il iubeai atât de mult. Se uita la tine si îți zâmbea mereu.
Se rusinase, la fel ca tine.
~Kim Namjoon~
Dansau "Baepsae". Ți-a spus dinaintea concertului ca o sa fie pt tine, acel dans.
Felul lui cum te privea, te inebunea si parca nu-ți venea sa crezi ca e iubitul tau.
Atunci când a început să danseze parcă ți-au trecut prin minte toate momentele voastre erotice.~Park Jimin~
Era atât de sexy si senzual când dansa. Felul în care executa acele mișcări inebunea multe fete. Dar tu știai că e doar al tău și nu aveai de ce sa fi geloasa, el avea ochi doar pt tine.~Kim TaeHyng~
Canta așa drăguț, dansa așa senzual iar tu erai deja udă si il doreai.
Ce frumos era!
Îți zâmbea mereu și ți-ai dat seama că și el era la fel de excitat.~Jeon JungKook~
Se uita doar la tine iar celelalte fane parcă bănuiau ceva. De ce s-ar uita doar la tine?
Te privea cu dragoste și îți zâmbea.
Era bucuros că e în România, în țara unde s-a născut iubirea lui.Heei, sper sa va placa!
Sincer, capitolul e făcut de azi-dimineață. Dar acele gif-uri mi-au dat de cap!
În fine.
Luv ya!💗