BAD BOYS MAKES IT BETTER:
Kävelin pitkin koulun käytävää samalla etsien kavereitani. Ilmassa haisi pistävä röökin haju, joka ei suinkaan ollut uutta ja mielenkiintoista. Jatkoin kävelyä katseeni maassa kunnes ajatukseni katkesivat. "Victoria!" Kuulin kun nimeäni huudeltiin. Käänsin katseeni ylöspäin ja näin kaverini istumassa sohvalla. Lähdin kävelemään heitäpäin samalla ottaen airpodit pois korviltani, jotta kuulisin jotakin. Otin pari askelta eteenpäin kunnes tunsin jonkun ryntäilevän takaaltani. "Vittuu mun eest!" Ruskeahiuksinen poika huusi selkäni takaa. Poika haisi myös voimakkaalle alkoholin ja röökin sekoitukselta, enkä häntä ollut koskaan aijemmin nähnyt. "Aik kiltisti sanottu äijält, joka on ekaa kertaa meiän koulus." Sanoin ja naurahtaen. Poika katsoi minua hymähtäen ja aukaisi suunsa. "En oo tääl ekaa kertaa, oon ollu tääl jo ekast päiväst asti."
"Miks en oo sit koskaan nähny sua tääl?" Sanoin ja siirsin katseeni tuon suklaa silmiin. Huomasin pojan naamassa verisiä jälkiä, sekä mustelmia. Luulisin tuon olleen jossain tappelussa." Oon lintsannu monii tuntei, päästäksä mut meneen nyt?" Poika sanoo ja yrittää änkeä välistäni. "Venaa, mikä sun nimes on?" Ehdin kysyä vielä nopeasti. "Kuuntele, en haluu nussii sun kaa joten.." Keskeytän hänen lauseen naurahtaen ja sanon: "En haluis olla mikään ilonpilaaja, mut mua ei kiinnosta fuckboyt, joten turha hätääntyy." Sanon hymyillen vittumaisesti. "M-mä.." Poika sanoo kunnes taas keskeytän hänet. "Moikka Mr.Fuckboy :)"********
Odottelen ulkona katoksen alla että sade loppuisi. Voisin ottaa riskin ja juosta sateessa kotiin? Päätän kuitenkin jäädä katoksen alle vielä hetkeksi odottelemaan. Nään, että katoksen alle tulee myös uusi tyttö 'Megan' luokaltamme. "Loppuispa sade jo..." mumisen hiljaa itsekseni, katsellen samalla vähänväliä kelloani. "Niinpä.." Megan sanoo ja katselee minua kännykkä kädessään. "Mikä muuten sun nimes on?" Megan kysyy minulta melkeen heti perään. Huokaisen. "Victoria." Sanon hymyillen.
Pian sade alkaa olla lopuillaan, joten rupean kävelemään kotia päin. Tänään päätin oikaista yhden tien yli, sillä pääsisin sitä kautta nopeammin kotiin, vaikka tie ei ennestään ollut minulle tuttu. Laitoin huppuni päähän, jotta välttyisin kastumiselta. Siirsin katseeni tielle ja huomasin tuon saman pojan seisoskelemassa edessäni, tupakka kädessä. "En oottanu et tulisin näkee sut uudellee." Sanoin ja katsoin häntä. Poika käänsi nopeasti katseensa minuun. "Mitä sä teet tääl?!" Poika kysyi ihmetellen. "Varmaan menos kotii?" Sanoin ja tuijottaen tuota.
"Sun kannattais mennä täält pois." Poika sanoi, ja käänsi selkänsä. Olin yllättynyt, miksi? Kävelin tuon eteen ja kysyin heti perään: "Häh, miks?" Poika siirsi katseensa röökistään minuun ja huokaisi. "En usko et tääl on turvallist."
Mitä, mitenniin ei turvallista? Ajatukseni kuitenkin keskeyttää todella kova pamaus, joka sai ihokarvani pystyyn, sitten kaikki pimeni.../401 sanaa/
Moi! Toivottavasti tykkäsit ekasta osasta, tiiän hieman tylsä eikä ehtiny juuri tapahtuun mitään, mut ens osas tulee tapahtuun enemmän! Kiitos kun jaksoit lukee💗
YOU ARE READING
BAD BOYS MAKES IT BETTER
RomanceKävelin alkoholin ja tupakan hajuista koulun käytävää pitkin, samalla siirtäen katseeni koulun pahimpiin fuckboy squadilaisiin. Kaikille selvää on, että erityisesti muijia pyörittävät fuckboy squadilaiset Gunnarsenit olivat sekaantuneet moniin huume...