BAD BOYS MAKES IT BETTER:
(*huomioi, että tarinassa pojat eivät ole kuuluisia.*)
Avasin silmäni. Tunsin oloni sekavaksi. Ennenkuin ehdin edes katsomaan missä olin kuulin tutun äänen. "Hei, sä heräsit." Poika sanoi. Nostin katseeni ylös päin, "K-kuka sä oot?" Kysyin. Ajatuksia pyöri pääni sisällä, ja olin aivan sekaisin kaikesta tapahtuneesta. En muista mitään. "Se sama poika, jonka näit tänää aijemmin koulus." Poika sanoi ja jatkoi, "mun nimi on btw Martinus."
Katsoin poikaa ja vastasin: "Victoria." Katselin ympärilleni ja ymmärsin, että en ole tutussa ympäristössä. Olin kysymyksiä täynnä, enkä tiedä mistä aloittaa. "Mitä muuten tapahtu? Mä en oikeen muista." Sanoin. Martinus katsoi minua ja sitten kääntyi poispäin.
"Joku yritti ampuu meit, sit sä pyörryit." Martinus sanoi ja kääntyi taas minuun päin. En oikeen tiennyt mitä minun pitäisi vastata, miksi joku yrittäisi ampua meitä? Kuitenkin tämä ei ollut ainoa kysymykseni. Hetken hiljaisuuden jälkeen päätin avata suuni, "Kiitos ku pelastit mut." Sanoin yrittäen hymyillä Martinukselle.
"Ääh, ei se ollu mitää." Martinus sanoi, ja jatkoi "Muuten, mun mielest ois parempi jos jäisit tänne yön yli." Katsoin Martinusta ja nyökkäsin. Aloin pikkuhiljaa muistella tapahtuneita. Poika näyttää todella tutulle.. Miksi hän on noin kiltti minulle?Avan NK:
Olin tienvarrella odottelemassa Victoriaa rööki kädessä. En kuitenkaan nähnyt häntä missään ja aloin huolestua. Otin puhelimeni taskustani ja näppäilin nopeasti koodini. Yritin soittaa ja jättää viestejä Victorialle, mutta turhaan, sillä vastausta ei koskaan tullut takaisin. Vittu miks se ei tuu?
Päätin kuitenkin lähteä, ehkä Victoria on sairas ja jäänyt kotiin? Tai ehkä hän odottaa minua koulussa? Toivoin. Toivottavasti hän on kunnossa.. Saavuin koululle, imin viimeiset nikotiinit sisääni röökistäni ja tumppasin tupakan maahan.
Kotitalouden tunnilla meidät jaettiin kahteen eri ryhmään, joten en ehtinyt puhua vielä Madisonille tai Abigailille. Ryhmässämme kukaan ei ollut kuullut Victoriasta, eikä häntä näkynyt missään. Olin kysynyt ryhmässäni kaikilta, paitsi fuckboy squadilta, mm. Andreakselta, Lucakselta, Noahilta ja Marcukselta. Syystäkin.
Heille tyypillistä on vetää huumeita, röökiä ja alkoholia, joka ei minua henkilökohtaisesti kiinnosta vittuakaan. Mietin pitkään pitäisikö minun kysyä heiltä. Mutta miksi vitussa ne tietäisivät missä Victoria on? Marcus on Victorian ex:ä, ehkä hän voisi tietää? En edes yritä puhua heille, mutta suuren kiusauksen takia, on minun pakko.
Kävelin heidän pöydälleen joka on aivan luokan takana. Minua alkaa jo nyt kaduttaa.. Heidän pöydän kohdalla haistoin voimakkaiden päihteiden hajun. "Kukaa nähny Victoriaa?" Kysyn ja huomaan tuomitsevia katseita. "Mist me muka tiedettäis mis se huora liikkuu?" Andreas sanoo ja ottaa nuuskakiekon esille. En tiennyt mitä pitäisi vastata joten olin hiljaa. "Söiks kissa kieles, vai imiks joku sen sult pois?" Lucas sanoo ja kaikki alkavat nauraa. Olin juuri kääntymässä pois kunnes kuulen äänen takaaltani. "Miks ees yrität ettii sitä huoraa, varmaa nytki nussii jotai muuta." Noah sanoo töykeästi, jolloin muut alkavat nauraa.
Silloin uusi luokkalaisemme Megan tuli luokseni ja katsoi minua silmiin. "Ava, must tuntuu et Victoria on Martinuksen kaa.." Olin ihmeissäni, mitenniin?
Silloin Marcus lopetti nauramisen ja kääntyi meitä päin. "Vittu! Tarkotaks Martinus Gunnarsenii?!" Marcus sanoi naama järkyttyneenä. Itse kuitenkin mietin täysin samaa, Martinuksen? Megan nyökkää, katsoo taas minua ja sanoo "Näin eilen kun olin menos kotiin, et Victoria käveli Martinuksen kaa." En tiennyt valehteliko Megan, sillä en kuitenkaan ole tuntenut häntä kuin vain muutaman päivän.
"Martinus on mun veli, ain ongelmis. Vitun kusipää." Marcus sanoo ja laittaa nuuskan huuleen.
YOU ARE READING
BAD BOYS MAKES IT BETTER
RomanceKävelin alkoholin ja tupakan hajuista koulun käytävää pitkin, samalla siirtäen katseeni koulun pahimpiin fuckboy squadilaisiin. Kaikille selvää on, että erityisesti muijia pyörittävät fuckboy squadilaiset Gunnarsenit olivat sekaantuneet moniin huume...