•2•

7 1 0
                                    

Sevgili günlük,

Bugün başıma neler geldi bilemezsin. İnan bana hiç hoş değildi.

Sınıfın kaşarı Alev (aklıma isim gelmedi...) benimle uğraşmaya başladı! benimle hiç konuşmayan kız bir anda benimle uğraşmaya başladı.

Bir andan kızla uğraşıp bir yandan da evle uğraşıyorum.

Babam su parasını halletmiş ve artık suyumuz var. Tabi tüm evin içinde. Evi su bastı! Evin heryeri su içinde. En azından kitaplarımı ve defterlerimi kurtarabildim. Babam annem, ben ve Yağmur'u amcamlara gönderdi. Amcamdan nedret ediyorum. Her fırsatta beni para için biriyle evlenrmeye çalışıyo. Üstelik kendi kızı İpek'te var ve bütün yoğunlaştığı kişi ben ve Yağmur'um. Yengem deli gibi çalışıyor ve benim Allah'ın belası amcam yengemin kazandığı tüm parayı kumara yatırıyor. Sonuç: kumar borcu...

Yağmur ise 8. sınıfta yani o da sınava hazırlanıyor.

Annemin ağrıları gittikçe artmaya başladı. Nefes alamadığını, ciğerlerinin acıdığını söylüyor. Endişeliyim. Babamınsa umrunda değil. O sadece yorulduğunu düşünüyor. Ya hastaysa? Korkuyorum...

Okulda yüne beni rezil ediyorlar. Her zaman yaptıkları gibi. Yeter artık. Yoruldum. Doğduğum günden beri bu acıları yaşamaktan yoruldum. Yağmur var, annem var, babam var. Paraya ihtiyacım var.

Çalıştığım kafe tadilata girdi ve benim yeni bir işim var. Nişantaşı'nda bir restourantta garsonluğa başlıyorum. Daha fazla para verecekler. Ve bu iyi.

Okula yeni bir çocuk gelecekmiş biliyor muydun? Eminim o da zengin züppedir. Benimle uğraşacak biri daha? Evet.

Bunun dışında da birşey olmadı sanırım. Olduça yazarım sana. Görüşürüz...

Sevgili GünlükHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin