"Ahoj."
"Kdo volá?"
"To jsem já, Ca-"
"Proč mi sakra voláš? Už jsi řekl všechno, co jsi potřeboval." Hněv. Cas téměř cítil pálení Deanovýma zelenýma očima přes telefon. Téměř.
"Deane, prosím poslouchej mě."
"Ne, ty poslouchej, ty mizero v baloňáku."
Cas sebou trhl, ale nic neřekl. Nejlepší bylo nechat Deana, aby zpracoval celý svůj hněv. "Obnažil jsem se před tebou, Casi. Otevřel jsem se ti víc než komukoli jinému." Cas otevřel ústa, aby čelil hněvu a bolesti, ale Dean pokračoval. "Sakra, Casi, otevřel jsem se ti víc než Lise!"
"Deane, prosím -"
"Drž hubu, Casi!"
Ticho na Casově straně linky. Dean vydechl úlevou.
"Podívej, očividně jsem si špatně vyložil, co jsi říkal a dělal. Udělal jsem ze sebe blázna a říkám ti, je mi to líto." Dean slyšel Casův dech a pokračoval. "Říkám ti, že tě už nechci vidět." Castiel by mohl pocítit, že to Dean myslí opravdu vážně.
"De-"
"Myslím to vážně, Casi."
"Ale... Deane, já -"
"Casi, já nevím, jaká část se nedostala přes tvoji lebku k mozku, ale já to myslím kurva vážně. Nechci tě už znovu vidět."
"Ale-"
"Jestli to řekneš ještě jednou, nakopu ti přes ten telefon tvůj okřídlený zadek."
"Deane, já-"
"Které části z toho , co jsem říkal, jsi nerozuměl?!"
"Zavři hubu a poslouchej mě, Deane Winchestere!" Castielův hlas byl plný hněvu. To, že několikrát vzteky udeřil pěstí do stěny, tomu moc nepomohlo. Jediné, co bylo slyšet na Deanově straně telefonu, bylo dýchání a Cas zalapal po dechu. "Deane, je mi jedno, jestli mě nechceš znovu vidět. Pravdou je, jedinou pravdou je, že tě chci vidět."
Ticho.
"Deane?"
Zase ticho.
"Omlouvám se. Překročil jsem své hranice."
Z Deanovy strany telefonu opět vycházelo jen ticho.
"Dobře. Tak tě opustím." Castielův hlas zněl rozbitě, ale jeho tvář byla jako vytesána do kamene. "Omlouvám se, Deane. Byl jsi příliš laskavý. Sbohem."
Než mohl Cas zavěsit, Dean si povzdechl. "Zatraceně, Casi".
"Ano, Deane?"
Cas mohl téměř slyšet Deanův unavený úsměv. "Dostaň svůj okřídlený zadek zpátky k Bobbymu. Ukázalo se, že jsem změnil názor. Nechci tě ztratit."
Cas se usmál. "Deane?"
"Jo?"
"Myslím, že Tě miluji."
"Myslím, že Tě taky miluji."
ČTEŠ
DESTIEL
FanfictionVšemožné krátké i dlouhé povídky a Drabble s tématikou shipu Destiel. Autor obálky @VivianaStellata