~Madison?~

97 1 0
                                    

Jag vaknade kl 08:00 av mitt alarm. Idag skulle jag flytta till LA. Jag gjorde mig i ordning o klädde på mig mina kläder som jag skulle ha på mig på flyget.
Mamma/Annika~ gumman du måste komma ner nu!
Jag~ jag vet, jag kommer nu!
Jag gick ner med min resväska för jag hade redan ställt min ryggsäck där nere. Annika hade plockat fram min frukost o jag satte mig ner vid matbordet o började äta den.                            

~ På flygplatsen~

Jag hade gått igenom "spärrarna" o var Påväg mot espressohouse  när jag krockade in i nån. Jag o den personen ramlade ner på marken o jag låg över den snyggaste killen som jag sett i hela mitt liv.
??~ omg förlåt det va inte meningen att gå in i dig.
Jag~nej det va mitt fel förlåt.
Han ställde sig upp o räckte ut handen mot mig o jag tog den så att han kunde dra upp mig från golvet.
??~ sorry btw jag heter Daniel.
Jag~Mm jag heter Madison.
Daniel~kan...eh... jag få ditt nummer?
Jag ~eh...ok
Jag gav Daniel mitt nummer o jag såg att han döpte mig till "Madison😘❤️". Jag vet inte varför men det fick mig att rodna. Men jag vet att han märkte att jag rodna för han kollade på mig när jag kollade ner på mina fötter.
Daniel~ Göm det inte, du e söt när du rodnar
Han tog två fingrar under min haka o lyfte up den så att han kunde kolla mig i ögonen.
Daniel~ Madison?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jag hoppas att ni tyckte den va bra o skriv gärna några tips till mig elr nåt som borde hända i mina berättelser ♡ Love ya ♡

Mer än bara vännerWo Geschichten leben. Entdecke jetzt