~Jag heter...~

56 1 0
                                    

Daniel~ Madison?
Jag~ Aa?
Daniel~ Asså vi har ju precis träffats o så men...
Jag~ Men?
Daniel~ Nä det va inget förresten
Jag~ oh..ok, ses sen då
Daniel~ Mm hejdå
Jag gick i väg från honom o gick för att köpa en dricka. Jag fick min dricka o började gå mot gaten som jag skulle till.
Jag satt o vänta på att de skulle börja släppa in människor på planet. Tillslut bildades det en lång kö från ingången till planet o jag ställde mig i den. Nu var det min tur att visa mitt pass.
Personal~ Hej, kan jag få se din biljett o pass, tack?
Jag~ Aa
Jag visade henne mitt pass o gav henne min biljett.
Personal~ Tack, välkommen ombord på planet.
Jag~ Tack
Jag gick på planet o började leta efter mitt säte. Jag kom tillslut fram dit o satte upp min resväska i luckan över mig o satte mig på min plats (i mitten av tre säten). Några minuter senare var nästan alla på planet men det var fortfarande två säten bredvid mig och tre säten bakom mig lediga. Sen hörde jag massa skratt. Jag tittade bak o såg 5 snygga killar i min ålder. Då såg jag Daniel. Jag tror de andra killarna va hans kompisar. Han såg mig o log, jag log såklart tillbaka. Jag tänkte att det bara skulle bli stelt om jag fortsatte kolla på honom så jag vände mig om. De kom bara närmare o närmare, o tillslut var de vid min rad, där jag satt.
Daniel~ Hej igen
Jag~ Hej
Jag kollade bort för jag visste att jag rodnade. De andra killarna hade slutat skratta o viskade bara lite till varandra. Även om de viskade så hörde jag vad de sa.
??~ shit vad snygg hon e.
???~ jag vet
????~undra om hon har nån pojkvän?
?????~jag tror det, hon e ju så snygg
Jag visste inte vad jag skulle göra. Men tillslut började Daniel prata med mig.
Daniel~får jag sitta bredvid dig?
Jag~ Mm...ok
Jag ställde mig upp för att han skulle kunna komma förbi mig. Han gick förbi o satte sig bredvid mig o jag satte mig också ner. Jag såg nu att det satt en annan kille bredvid mig fast på andra sidan.
???~Hej
Jag~Hej
???~Jag heter...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Skriv gärna vem ni tycker ska sitta bredvid henne.😊😊

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 04, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Mer än bara vännerWhere stories live. Discover now