16 DALIS

1.5K 88 0
                                    

-Molly! Viskas gerai?!-sušuko Lola.

Aš buvau kiemelyje,vis dar verkiau,atsisėdus ant suoliuko.

-Molly! Kodėl verki?-paklausė Hanna,kaip atsisėdo šalia manęs ant suoliuko.

-Man viskas gerai..-šluosčiausi ašaras.

-Aš žinau kodėl verki,Rose,-pasakė Lola ir paglostė man nugara,-jis toks kaip Harry,taip?

Linktelėjau.

Ji teisi,jis toks kaip Harry. Tikriausiai jie visi vienodi. Nors ir neatrodo.

-Viskas bus gerai,-pasakė Hanna ir šyptelėjo.

~~~~~~~~~~~~~~~~~

Per Anglu pamoka aptarėme apie kontrolinius ir ka ruošiamės studijuoti.

Nusprendžiau stoti į fotografijos akademija. Mokytojas pasiūlė važiuoti į Pranzūzija,nes ten gera akademija ir gražūs vaizdai praktikai.

Iš pradžiu abejojau,nenoriu palikti šeimos ir...draugu.

Lola nori būti modeliu. Ji seniai apie tai svajoja.

O Hanna bus aktorė,sakė tai jos pašaukimas.

Pasibaigus pamokai,ruošėmės eiti į Fizikos kabineta ir rašyti pirma egzamina. Sėdėsiu su Katy. Tik pamiršau jos pavardę. Man ji atrodė draugiška mergina,kaip po egzamino pasišnekėjome.

-Tu tikrai turėtum susipažinti su mano draugėmis,-šyptelėjau.

-Na..aš tikrai ne iš tu "crazy" merginu,na,tu netokia,bet suprask,aš čia naujokė,nemanau,kad taip greit pritapsiu,-ji nusijuokė,o poto surimtėjo.

-Viskas gerai,mes ir nesam tos "crazy",-nusišypsojau,-einam su manim.

Supažindinau Katy su Hanna ir Lola. Mes visos taip puikiai sutarėm!

Visos tos linksmybės padėjo pamiršti nutikima su Niall. Net nepastebėjau,kaip retkačiais jis žvilgtelėdavo į mane.

-Man taip smagu su jumis!-pasakė Katy,-jus tokios šaunios merginos.

-Tokios mes jau,-nusijuokė Lola.

Staiga kažkas bakstelėjo man į petį.

Ir tai buvo Niall.

-Mums reikia pasišnekėti,-rimtai pasakė jis,žiurėdamas tiesiai man į akis.

-Neturim apie ka,-atsakiau.

-Prašau,-iš jo akiu buvo aiškiai matyti-jis tikrai turi kažka pasakyti.

-Tik 10 min.,-pasakiau.

Eidami nieko nesakėme,bet atsisėdęs ant suoliuko Niall pasakė:

-Ar tu verkei?

-Am...ne..,-nutęsiau.

-Aš mačiau,ir atsiprašau jeigu įskaudinau tave dėl bučinio,-pasakė jis.

-Tai ne dėl to..

-Tai dėl ko?-paklausė.

-Pamiršk. Tai viskas ko norėjai paklausti?-pasakiau ir norėjau stotis,bet jis paėmė mane už riešo ir pabučiavo. Vėl. Toks pat jausmas. Viskas taip pat nuostabu,tik dvigubai stipriau,nuostabiau.

Bet aš staiga atsitraukiau.

-Nedaryk taip daugiau,-rimtai pasakiau,-ar pamiršai Mona??

-Mes su Mona nedraugaujam. Ji čia vaidina,tarp mūsu nieko nėra,-atsakė Niall.

-Tu gal juokauji? Tai ka mačiau,nereiškia "nedraugaujam",man atrodo atvirkščiai. Ir iš viso,kaip tu gali mane bučiuoti,kaip dar vakar glamžeisi su Mona. Niall kaip tau negėda? Tu toks kaip Harry. Aš pilnai įsitikinau,-piktai atsakiau.

-Molly..bet aš...negaliu nieko padaryti..,-liūdnai pasakė Niall.

-Kaip ir ko negali?? Aš tavęs nesuprantu..turbūt eisiu,-norėjau nusisukti,bet Niall vėl sustabdė.

-Palauk! Jeigu aš nebendrausiu su Mona,ji išduos mano paslaptį.-pasakė jis.

Forever in love (LT)Where stories live. Discover now