-Aš?...-sutrikau.
-Taip,tu. Man nesmagu,kad pyksti ant manęs. Aš suprantu,kad negražiai pasielgiau. Gal būtu įmanoma viska pradėti iš naujo? Prižadu,kad nelįsiu prie tavęs,-rimtai pasakė Niall.
Patylėjau keleta minučiu. Nežinau ka daryti. Atleisti? Juk tai buvo tik mokykloje..
-Niall..aš..aš atleidžiu,žinoma,kad atleidžiu,-nusišypsojau.
-Puiku..-jis taip pat nusišypsojo.
Žiūrėjom į vienas kita besišypsodami. Kaip aš pasiilgau tos šypsenos! Omg,ka aš pasakiau??
-Puiku..-vėl sušnabždėjo Niall ir pajutau,kaip jis lėtai artėjo link manęs.
O ne,tik ne dar karta!
Jis jau buvo taip arti,kad net-
-Molly,Niall! Ateikit! Mes jau suplanavom kita susitikima!-sušuko Louis.
Mes greitai atsitraukėm nuo vienas kito. Niall išraudo,taip pat ir aš.
-Mes turėtume eiti,-pasakė Niall.
-Am...jo,einam,-pasakiau ir mes nuėjom prie kitu.
-Emily mums tiek daug visko apie tave papasakojo!-pasakė Harry.
-Ji labai miela mergaitė,-nusišypsojo Zayn.
-Viska pasakė apie tavo penkias drauges: Lola,Hanna,Katy mes visi žinom,bet kas tos Carly ir Ashley?-paklausė Louis.
-Jos gyveno kartu su manim Paryžiuje,-pasakiau.
-Paryžiuje??-visi nustebo.
-Na taip,aš ten studijavau fotografija.
-Fotografija??-vėl visi nustebo.
-Vaikinai,nebūkit juokingi. Juk tai normalu,-nusijuokiau.
-Bet mes juk nežinojom,kad tu studijuoji! Mes taip ir galvojom kur tu pradingai,pasirodo buvai Paryžiuje!
Koki keisti jie!
-Toks buvo mano tikslas!-pasakiau,-bet jūs taip ir nepasakėt ka suplanavote!
-Mes visi vieniši,o tavo draugės irgi-
-Stop stop stop!-pertraukiau,-jūs ka,poruotis norit?
-Ne..na gal..mes tik norim susipažinti!-pasakė Louis.
-Na nežinau..jeigu jos norėtu..-nutęsiau.
Žinojau,kad mano draugės tikrai norėtu su jais susitikti. Per gerai jas pažįstu.
-Dar norėčiau pasakyti,Lola jau užimta,-nusijuokiau.
Pastebėjau Harry akyse,kad jis nuliūdo. Gal šis žodis nelabai apibūdina jo jausmus kuriuos mačiau,tačiau jis nusivylęs.
-Bet aš įsitikinus,kad jums patiks mano naujos draugės. Jos studijuoja modeliavima,-pridūriau.
-Tai rytoj atvažiuokite į mano namus,-pasakė Louis,- štai adresas,-padavė lapelį.
-O kas jeigu jos nesutiks?-paklausiau.
-Štai mano telefono numeris,kad praneštum ar atvažiuosit,-davė savo numerį Liam.
-Okey,aš viska pranešiu. Bet mums jau su Em reikia važiuoti namo,jau temsta,-pasakiau.
Atsisveikingama daviau visiems po hug'a.
-Iki rytojaus,-sušnabždėjo Niall man į ausį.
Pajutau,kaip kūnu nubėgo šiurpuliukai nuo jo balso.
-Iki...-pasakiau.
*Kita diena
Vakar grįžusi viska papasakojau Carly ir Ashley. Jos sutiko važiuoti pas vaikinus.
Šiandien mes visos trys važiuosime pas Lola pranešti žinia. Gaila,kad Emily negalės susitikti su vaikinais,jai reikia į mokykla.
Kaip atvažiavom pas Lola,ji mus pasitiko su plačia šypsena.
-Labuka!! Užeikit,-pasakė ji.
-Ar visos namie?-paklausiau.
-Taip,kodėl klausi?-nustebo Lola.
-Reikia pašnekėti.
Pasisveikinau su kitom ir mes visos susėdome ratu. Kaip visa laika.
-Na,ka norėjai pasakyti?-paklausė Hanna.
Aš joms viska papasakojau.
-Tai jūs su Niall vėl draugai?-šelmiškai nusišypsojo Lola.
-Na taip,mes visi draugai,-pasakiau,-bet juk sakiau,kad jie nori su jumis susitikti. Ar jūs sutinkat susitikti su jais?
-Aš mielai norėčiau su jais susitikti,bet man pasimatymas su Christianu,-pasakė Lola.
-Mes tai važiuosim,-pasakė Katy,o Hanna linktelėjo pritardama.
-Okey,tai viskas sutarta. Šiandien Liam parašė,kad galim atvažiuoti kada norim. Kada išvažiuojam?-paklausiau.
-Kad ir dabar,juk vistiek nieko neveikiam,-pasakė Ashley.
Visos kitos pritarė Ashley.
-Gerai,aš parašysiu Liam žinutę,kad atvažiuojam,-pasakiau.
Gavau nuo Liam atsakyma,kad esam laukiamos,tad nieko nelaukę atsisveikinom su Lola ir nuvažiavom pas vaikinus.
Mus pasitiko Louis:
-Sveikos! Užeikit!
Užėjome į jo namus. Jie buvo labai dideli!..
-Jauskitės kaip namie,-pasakė Louis.
Kaip įėjome į vidu,kiti vaikinai jau laukė mūsu.
Pažiūrėjau į Niall. Jis buvo nustebęs,apžiūrinėjo mane nuo galvos iki koju.
Kas nors negerai su mano apranga? Juk apsirengiau paprastai. Juodi džinsai,balta maikutė, švarkelis ir balti Converse batai.
Tada žvilgtelėjau į Harry. Jo išraiška buvo tokia pati,bet jis žiūrėjo į Ashley. Taip ir galvojau,kad jam ji patiks!!
-Tai prisėskit,juk mes net nesusipažinom,-pasakė Louis. Tas ir žiūrėjo tik į Hanna.
Mes visi susėdome ant sofu. Niall atsisėdo šalia manęs ir nusišypsojo.
Na va,prasidėda mūsu vakaras..
ESTÁS LEYENDO
Forever in love (LT)
FanficJi - paprasta mergina,gyvenanti su teta ir sese. Jis - paprastas vaikinas. Turi 4 geriausius draugus. Kas nutinka, kai po daug metų jie ir vėl susitinka? Kas, jeigu žmogus, kuris tau rūpėjo, vėl pasirodo tavo gyvenime ir viską apverčia aukštyn kojom...