Zmiana okładki.

36 4 0
                                    

Chodziło to za mną od jakiegoś czasu. Chciałam zamówić u kogoś okładkę, ale szczerze nie miałam pomysłu, więc nie mogłabym nawet złożyć prawidłowego zamówienia. W końcu poszperałam trochę w internecie i wyszło na to, że dzięki ostatnio opanowanych "umiejętnościach" tworzenia czegoś w gimpie, sama ją zrobiłam :D

I oto jest. 

Może niedoskonała, ale moja.

Jak pewnie zauważyliście, zmieniłam nieco tytuł, dodając cudzysłów. Stwierdziłam, że tak będzie lepiej, a dlaczego? Chciałam tym zaznaczyć, że Alex nie jest typową Bad Grill. Słowem... nie jest bad girl tylko po to, żeby nią być, ani nie przechodzi żadnego nastoletniego buntu... Jest taka, bo nie umie sobie poradzić ze stratą i z tym, że życie idzie do przodu bez względu na jej cierpienie. Jest taka po prostu ze względu na swoją przeszłość.

No i drugi powód, trochę (no dobra o wiele xD) bardziej prozaiczny... Po prostu chciałam zaznaczyć, że nie jest to kolejne schematyczne opowiadanie na Watt, gdzie jest bad girl, bad boy i tak w ogóle "to ona go nienawidzi, on też jej nienawidzi, ale i tak wychodzi wielkie love story"...

No więc jest to taki "powiew nowości". Bo pomimo tego, że ostatni rozdział opublikowałam ponad dwa lata temu, z powiadomień widzę, że czytelników wciąż przybywa. Staram się więc poprawić nieco jakość tego, co stworzyłam te dwa lata temu. Jestem też w trakcie korekty tekstu (co idzie mi BARDZO mozolnie xd), ale że sentymentalna ze mnie bestyjka poprawiam tylko błędy interpunkcyjne i ortograficzne. No, czasami zamienię też jakieś słowo na inne, żeby całość lepiej brzmiała. 

W każdym razie myślę, że te moje stare wypociny dobrze ukazują mój mały progres, który nastąpił podczas tworzenia na Watt. Nie wiem jak Wy, ale ja widzę dużą różnicę pomiędzy rozdziałami z  "Bad" Girl a tymi z Just love.

Dajcie znać jakie jest Wasze zdanie, no i oczywiście czy podoba Wam się nowa okładka!


Do następnego~



PS. Opis też chciałam zmienić i kiedyś się pewnie za to wezmę... Kiedyś...

ωнαт'ѕ υρ тι¢-тα¢ѕ?Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz