No więc, jak na pewno zauważyłyście, trochę zajęło mi dodanie kolejnego rozdziału do "Just love". Głównie dlatego, że nie wiedziałam dokładnie co napisać, bo nie miałam pojęcia w jakim kierunku to pociągnąć. Po prostu nie miałam na to pomysłu.
No więc siedziałam i myślałam naprawdę dłuuugo. Potem jednak zmieniłam zdanie. A potem jeszcze raz nad tym myślałam...
W każdym razie sam proces myślenia i gromadzenia różnych opcji zajął mi cholernie dużo czasu.No, ale w końcu wymyśliłam. Myślę, że spodoba Wam się to, na co wpadłam, bo... uwaga! *werble*
Będzie 3 część!
Taaak, no cóż. Może to jednak nie taka świetna wiadomość, bo trochę się jeszcze ze mną pomęczycie, zanim poznacie zakończenie historii Alex.
Co prawda po tym jak skończyłam "The Past Is Back" myślałam, a wręcz byłam przekonana, że nigdy nie powstanie kolejna część. Miało skończyć się na tych "one-shotach", ale wszystko poszło w takim kierunku, że cóż...
Tak więc rozdział, który dodałam wczoraj w "Just love" był jak na razie ostatnim, a przynajmniej ostatnim przed akcją, która będzie się rozgrywać w 3 części.
Jeszcze nie wiem kiedy dokładnie ją dodam, bo najpierw muszę zakończyć ff z Hobbita.
W każdym razie dalsze wydarzenia będa prowadzone mniej więcej według kanonu, bo wiadomo, że skoro np. wszyscy znają już Petera, to jego spotkanie z Tonym w Civil War nie będzie tym pierwszym itp.Zamierzam to doprowadzić przez wydarzenia z filmów (wiadomo, że z licznymi wstawkami autorskimi, bo przecież z Alex nie będzie tak spokojnie 😏) aż do Endgame.
Prawdopodobnie nie będzie tam takiej spójności akcji jak w poprzednich częściach, bo będą tam wydarzenia z kilku filmów i będzie to miało wpływ na rozdziały, ale o tym opowiem Wam dokładnie, kiedy już zapowiem "premierę" 3 części.
No więć cóż... Cieszycie się chociaż trochę? Napiszcie co sądzicie.
Do zobaczenia~
CZYTASZ
ωнαт'ѕ υρ тι¢-тα¢ѕ?
RandomCzyli integracja autorki z Czytelnikami. Oraz wszelkie ogłoszenia, ciekawostki i nominacje. Okładka: @MateuszDydyna