1

275 19 5
                                    

" 𝐇𝐨𝐧𝐞𝐬𝐭𝐥𝐲, 𝐞𝐯𝐞𝐧 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐨𝐫𝐝𝐬 𝐈 𝐰𝐚𝐧𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐬𝐚𝐲
𝐏𝐮𝐬𝐡𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐰𝐚𝐲 𝐮𝐩 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐦𝐲 𝐭𝐡𝐫𝐨𝐚𝐭
𝐈 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝𝐧'𝐭 𝐦𝐚𝐤𝐞 𝐦𝐲𝐬𝐞𝐥𝐟 𝐬𝐚𝐲 ' 𝐋𝐞𝐭'𝐬 𝐛𝐫𝐞𝐚𝐤 𝐮𝐩 '
𝐀𝐧𝐝 𝐢𝐭 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐡𝐮𝐫𝐭 𝐦𝐞 𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐞𝐥𝐬𝐞 𝐜𝐚𝐧 𝐈 𝐝𝐨 "

*⑅*❀⑅*❀⑅*❀⑅*❀⑅*❀⑅*

"Seul." panggil Chanyeol.

"Kenapa?" soal Seulrin. Telefon bimbit di tangannya masih lagi melekap di cuping telinga kirinya.

"Kenapa susah nak jumpa Sehun sekarang ni?" soal Chanyeol. Sudah hampir 2 minggu dia tidak bertemu dengan sahabatnya itu.

"Seul.. tak tahu. Bulan ni Seul busy dengan assignments, tapi Seul cakap dengan Hun, kalau ada masalah, cakap dengan Seul. Ni dah 5 kali Seul call dia, tak angkat." kata Seulrin.

Bunyi loceng rumah ditekan mengejutkan mereka berdua.

"Haneul kot. Sekejap, Seul tengok." kata Seulrin lalu berdiri. Telefon bimbit masih di dalam genggamannya. Dia mendapatkan pintu utama kediaman Park.

Dia memulas tombol pintu tersebut lalu menarik daun pintu untuk melihat siapa yang datang.

"S-S-S-Sehun..."

Sehun yang berdiri di hadapan Seulrin itu sedang menundukkan kepala dan kelihatan sangat lemah. Lingkaran hitam bawah matanya jelas kelihatan.

"Sehun? Kenapa... awak tak angkat call saya?" soal Seulrin. Dia menarik tubuh Sehun ke dalam rumahnya lalu membaringkan lelaki itu di sofa yang terdapat di ruang tamu.

"Seu-- Sehun! Lama aku tak jumpa kau. Mana kau menghilang?" soal Chanyeol.

Sehun yang tadinya kelihatan sugul mengelap air matanya. Tiada siapa tahu punca air matanya mengalir keluar.

Seulrin menuju ke arah dapur dan mendapatkan secawan air. Kemudian, cawan itu diberikan kepada Sehun.

'Aku minta maaf Park Seulrin. Aku.. nak putuskan hubungan kita.'

*⑅*❀⑅*❀⑅*❀⑅*❀⑅*❀⑅*

Kim__Kaika SuamikuCapang61 iamladyoohsehun yrjuliet lilbaekjunhyewon hai

[AAAF#3] Sorry Not SorryWhere stories live. Discover now