" 𝐈'𝐥𝐥 𝐭𝐫𝐲 𝐭𝐨 𝐥𝐢𝐯𝐞 𝐰𝐢𝐭𝐡𝐨𝐮𝐭 𝐲𝐨𝐮, 𝐈'𝐥𝐥 𝐭𝐫𝐲 𝐭𝐨 𝐦𝐚𝐤𝐞 𝐢𝐭 𝐭𝐡𝐫𝐨𝐮𝐠𝐡
𝐄𝐯𝐞𝐧 𝐢𝐟 𝐢𝐭'𝐬 𝐡𝐚𝐫𝐝, 𝐟𝐨𝐫 𝐦𝐲𝐬𝐞𝐥𝐟, 𝐰𝐡𝐨 𝐤𝐧𝐞𝐰 𝐧𝐨𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐛𝐮𝐭 𝐡𝐨𝐰 𝐭𝐨 𝐠𝐢𝐯𝐞
𝐈 𝐝𝐢𝐝 𝐚𝐥𝐥 𝐈 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐝𝐨, 𝐚𝐧𝐝 𝐈 𝐠𝐚𝐯𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐦𝐲 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐭
𝐁𝐮𝐭 𝐈 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐧𝐨 𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐫𝐞𝐠𝐫𝐞𝐭𝐬
𝐍𝐨𝐰 𝐈 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐡𝐨𝐩𝐞 𝐰𝐞 𝐧𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐦𝐞𝐞𝐭 𝐚𝐠𝐚𝐢𝐧
𝐖𝐡𝐚𝐭 𝐈 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐰𝐚𝐧𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐭𝐞𝐥𝐥 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐚𝐬
𝐈'𝐦 𝐬𝐨𝐫𝐫𝐲 "*⑅*❀⑅*❀⑅*❀⑅*❀⑅*❀⑅*
Sehun memeluk tubuh sambil merenung ke arah tasik di hadapannya. Botol air disisi dicapai lalu diteguk. Peluh yang membasahi dahi dilap kasar dengan kain lap yang berada di leher.
"Dah 8 bulan dah Park Seulrin." kata Sehun. Dia meletakkan tangannya di sisi, sedikit belakang daripada tubuhnya. Kepalanya didongakkan memandang langit.
"Aku tak pernah menyesal bagi kau hati aku. Aku tak pernah berhenti bagi kau cinta aku. Walaupun kau taktau. Aku... tetap cintakan kau." kata Sehun dengan perlahan.
"Jadi kenapa kau lepaskan dia?" soal Chanyeol.
"Entah. Dulu aku rasa aku dah tak cintakan dia, masa tu aku yakin cuma ada simpati je dalam hati aku. Bukan cinta. Jadi aku lepaskan dia. Tapi bila aku dah lepaskan dia, aku baru sedar, aku salah tafsir cinta aku. Biarlah dia dengan kehidupan baru dia.
Aku tau dia dah ada kekasih baru kan? Kim Seokwoo. Dia sama padan dengan Rin. Sama cantik sama kacak. Dia dah bahagia dengan Seokwoo. Aku cuma nak dia bahagia je." kata Sehun.
"Aku tanya empat perkataan, kau balas dua perenggan ayat ayat cinta em Hun." kata Yeol.
"Apa lagi?" soal Sehun. Dia duduk bersila di atas rumput.
"Kau taknak jumpa Rin ke? Dia rindu kau tau. Kesian aku tengok dia." kata Chanyeol.
Sehun hanya menggelengkan kepala. "Aku taknak jumpa dia. Aku kenal dia dah lama, aku tau dia macam mana. Cuma cakap pada Rin, aku minta maaf untuk semuanya."
*⑅*❀⑅*❀⑅*❀⑅*❀⑅*❀⑅*
disebabkan iamladyoohsehun kata tak elok buat orang nangis malam maulidur rasul, kita bagi je lah. kbye.
YOU ARE READING
[AAAF#3] Sorry Not Sorry
Short Story"Im sorry, Park Seulrin." Oh Sehun, Park Seulrin @oohsehun @iamladyoohsehun