~Let's Start~

56 5 3
                                    

-Γράφει?
-Ναι σε 3...2...1....πάμε
-Ωραία...πάμε! Λέω ενώ μετράει αντίστροφα...

Και κάπως έτσι φτάσαμε εδώ, σε studio με το μικρόφωνο μπροστά μου, ένα χαρτί γεμάτο πόνο, θυμό, καφέ από το πρωί (Κάτσε τι?!), θλίψη και πολλά άλλα που αποτυπώνονται επάνω σε ένα κομμάτι χαρτί!
Αλλά ας τα πάρουμε όλα από την αρχή

Μια ηλιόλουστη μέρα ξημερώνει για τον μικρό μας ήρωα γεμάτη σύννεφα, βροχή και πολλή αέρα. Το παλικάρι μας ξυπνάει ωραία και όμορφα με το ξυπνητήρι του με το "Fuego" ώστε να σηκωθεί και να το κλείσει άμεσος. Ξυπνάει περίπου στης 6:45 της ημέρας Δευτέρας έχοντας σχολειό... πάλι ΚΑΘΕ ΓΑΜΗΜΈΝΟ ΜΈΡΑ😑 εκτός Σαββάτου και Κυριακής THANKS GOD!🙇 Τέλος πάντων στο θέμα μας.
Ο μικρός μας Μάξιμος (Μαξ) σηκώνεται από το κρεβάτι εφόσον έχει βάλει EMINEM και συγκεκριμένα το Lose Your Self, πάει στην ντουλάπα του και πάει να διαλέξει 1 από τα 20 μαύρα μπλουζάκια του και παντελόνια του και πάει στην κουζίνα να φάει πρωινό, που συνήθως τρώει τίποτα τρώει στο σχολείο. Και θα μου πεις εσύ "Ο μεγάλε κουρού Φαντασιόπληκτε τι πήγε να κάνει στο τραπέζι ενώ δεν τρώει τίποτα για πρωί?" Και θα σου πω εγω...βασικά ούτε εγω δεν ξέρω τι πάει και κάνει εκεί, λέει καλημέρα στην μάνα του ξέρω και γω τι κάνει! ΕΛΑ ΜΗΝ ΜΟΥ ΑΠΩΣΠΑΣ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΉ!

Λοιπόν λέει καλημέρα στην μάνα του και φεύγει για το σχολείο ικανοποιημένος? Άντε
Στον δρόμο του για το σχολείο φοροντας τα ακουστικά του και ακούγοντας Eminem το Beautiful φεύγει σε 10 λεπτά διαδρομή
Κάτσε ρε! Ξεχάσαμε να βάλουμε παπούτσια που το έχω και εγώ στο μυαλό μου? (Στην γκόμενα που γνώρισα το καλοκαίρι στην Μύκονο το χω🤫)
Πάει και βάζει τα μαύρα του τα παπούτσια και ύστερα φεύγει. Καθώς ο Μαξ πάει προς το σχολείο ας μιλήσουμε λίγο για αυτόν για εμφάνιση, χαρακτήρα και παρέες.
Λοιπόν γαλανά μάτια, καστανόξανθα μαλλιά, γυμνάσμενος με 6pack δεν έχει! (ξενερα τα κορίτσια εε?) Είναι ένα κανονικό παιδί με κάστανα προς μαύρα μαλλιά, μαύρα μάτια (😍) και ένα κανονικό σώμα γύρο στα 70 κιλά
Ο χαρακτήρας του λοιπόν είναι τουρλού τουρλού είναι λίγο από όλα σοβαρός, αστείος και τα σχετικά. Τώρα στο τι του αρέσει γενικά είναι η μουσική και συγκεκριμένα η Hip-Hop και η Ραπ κάτι που στο μέλος αυτό που αγαπάει αυτό που ονειρεύεται θα γίνει πραγματικότητα και θα του αλλάξει όλοι του ζωη.
Και τώρα οι φίλοι του και τα άτομα στο σχολείο αυτό...που θα τους αναλύσουμε σε άλλο κεφάλαιο! 😉

Όποιος βρήκε αυτό το κεφάλαιο σαρκαστικό... μπράβο του! Εχεις χιούμορ φίλε/η μου😁
Και ένα τεράστιο συγνώμη για τα άτομα που πατήσας εδώ για να δουν κάτι σοβαρό. Αλλά κάντε λίγο υπομονή η Ιστορία θα γίνει πιο ενδιαφέρον 😉

Πατήστε ⭐ αν σας άρεσε κάντε ένα σχόλιο να μου πείτε την γνώμη σας και τα λέμε στο επόμενο κεφάλαιο!!

Ο Μασκοφόρος Ράπερ🎤Where stories live. Discover now