~2~

45 3 10
                                    

Στο προηγούμενο κεφάλαιο μάθαμε ότι... Βασικά σκάσε πάνε πίσω και θυμήσου τι διάβασες! Βαριέμαι να σου ξανά εξηγήσω Παλιό εφηβε με μνήμη χρυσόψαρου, που άμα σε ρωτήσω τι έφαγες χθες το μεσημέρι δεν θυμάσαι κάν. Καλά ούτε εγω θυμάμαι, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΈΧΕΙ ΣΗΜΑΣΊΑ! Πίσω στην ιστορία😁

Ο μικρός μας Μαξ a.k.a Γαμω το σπίτι σου καταφτάνει στο σχολείο του ύστερα από 10 λεπτά περπάτημα. Εκεί συναντάει τους φίλους του, που δεν είναι άλλοι από τους Άλεξ και Ραφ. Ο Άλεξ είναι μαλάκας και ο Ράφ μαντέψτε τι είναι... Μπράβο το βρήκες μαλάκας είναι και αυτός! Κέρδισες μια μηνιαία συνδρομή στο Brazzers και για της κοπέλες μας ένα σετ καλλυντικών από την Herbalife 👏
Λοιπόν ο Άλεξ η όπως τον φωνάζουμε εμείς "Ο Doki" Είναι ένα παλληκάρι σαν τα κρύα τα νερά γιατί λέει κάτι αστεία και παγώνει ο κώλος μας.
Ο Ράφ η όπως τον φωνάζουμε εμείς "Η κινέζα" Είναι ένα παλληκάρι ΧΑΛΙΆ όχι εμφανισιακά και πράσινα άλογα ειν...
-Υπάρχουν πράσινα άλογα?
-Ναι
-Αλήθεια ποια?!
-Η μαμά σου βαμμένη πράσινη
- ....
Συγνώμη για αυτήν την διακοπή...συνεχίζουμε!
Όπως έλεγα ο Ράφ είναι ΧΑΛΙΆ όχι εμφανισιακά κτλπ απλά το παιδί είναι ΤΡΕΛΌ! Με όλοι την έννοια της λέξης. Όχι ότι και ο άλλος πάει πίσω αλλά αυτός το τερματίζει.
Έλα τέλος με της γνωριμίες!
Πλησιάζει λοιπόν στους δύο μαλακές και αρχίζουν την χειραψία τους...το τι κάνουν η θεοί δεν μπορείτε να μαντεψετε λοιπόν ακούστε τι κάνουν...
-Αφού δεν μπορούμε να ακούσουμε...
- Σκάσε..
-Τι σκάσε αφού δεν...
-ΣΚΆΣΕ!
Μετά και απο αυτήν την διακοπή...συνεχίζουμε!
Το τι κάνουν η θεοί δεν φαντάζεσαι λοιπόν... πλησιάζει ο ένας και του δείνει ένα παθιασμένο... καλημέρα...αυτό...
Τι περίμενες να κάνουν?? ΕΕΕ?! Αυτές της φαντασιώσεις στο Brazzer που μόλις κέρδισες😉

Ποο τώρα πρέπει να βάζω τα ονόματα στην συνομιλία από κάτω για να μην μπερδεύεστε?
ΒΑΡΙΈΜΑΙΙΙΙΙ Αλλά τι να κάνω σας χαλάω εγώ χατίρι?😁 (Είπε αυτός που βαρέθηκε να γράψει τι έγινε στο προηγούμενο κεφάλαιο)

Μαξ: Καλημέρα μπασταρδάκια μου!
Άλεξ - Ράφ: Καλημέρα μπάσταρδε!
Μαξ: Τι κάνετε μπασταρδάκια μου?
Άλεξ - Ράφ: Καλά ήμαστε μπασταρδάκι. Εσύ τι κάνεις?
Μαξ: Χαίρομαι! Καλά και γω!
Ωραία συνομιλία δεν συμφωνείτε?
Ραφ: Λοιπόν Μαξ άκου που θα πάμε μετά το σχολείο!
Μαξ: Που?
Άλεξ: ΣΕ ΜΠΟΥΡΔ...
Ραφ: Όχι ρε! Χαχαχα! Σκάσε ρε να πω! Λοιπόν θα πάμε σε έναν φίλο μου που θα κάνει το όνειρο σου πραγματικότητα!!!
Μαξ: ΘΑ ΠΑΩ ΣΤΟΝ ΆΡΗ ΜΑΖΊ ΜΕ ΤΗΝ (μια διάσημη όμορφη κοπέλα που βαριέμαι να σκεφτώ)? ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΘΑ ΕΊΜΑΣΤΕ ΜΌΝΟΙ ΜΑΣ ΘΑ ΤΗΝ ΒΙΑΣΩ?
Άλεξ - Ράφ: .........ΟΧΙ?!
ΤΙ ΕΊΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ?😂😂😂
Μαξ: Όχι? Καλά. Τότε τι είναι?
Ραφ: Είναι ότι μετά το σχολείο σου έχω κλείσει ραντεβού με δισκογραφική εταιρεία!!!
Μαξ: .......
Ραφ: Δεν είναι τέλειο?!?!
Μαξ: ΌΧΙ!
Ραφ: Γιατί ρε?
Μαξ: Σιγά μην πάω εγώ να γίνω ρεζίλι μαλακά! Καλύτερα να με γαμήσει η Κυρά Κατερίνα από το κυλικείο!!
Ραφ: Μα αυτή είναι χοντρή με μουστάκι..
Μαξ: Δεν με νοιάζει!
Άλεξ: Πες της όμως να το ξυρίσει το μουστάκι να μην σε τσιμπάει
Ραφ - Μαξ: ΣΚΆΣΕ!!
Ραφ: Μαλακά γιατί?! Αφού είσαι μια ιδιοφυΐα στους στοίχους! Και η φωνή σου είναι ΟΤΚ!!
Μαξ: Καλά θα δούμε...
Ραφ: Ωραία αποφάσισε μέσα στης επόμενες 7 ώρες έτσι?
Μαξ: Καλά καλά...

Και κάπου εκεί στο μπλα μπλα της παρέας αυτής εμφανίζεται ο Τζίμης. Ένα ΓΑΜΗΜΈΝΟ παιδί ένα χοντρό με κόμπλεξ στην ζωή του που φημίζεται για τους "θανατηφόρους στοίχους" που μεταξύ μας ΕΊΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΎΤΣΟ αλλά κάποια μέρα ΘΑ ΤΟΥ ΓΑΜΉΣΩ ΤΑ ΠΕΛΑΓΑ!!!
-Ρε καλός τα λαγουδάκια του σχολείου! Λέει κοροϊδευτικά...
-Τι θες χοντρούλη? Λέω εγώ

Και κάπου εδώ σταματάει η καταπληκτική ιστορία!
Όποιος πιστεύει ότι αυτό το κεφάλαιο είχε υπερβολικές βρισχες να πάει στην μάνα του και να πιεί γάλα από το βυζί της...

Πατήστε το ⭐ άμα σας άρεσε γιατί μου βρήκε ο πάτος να γράφω το ονόματα στην συνομιλία. Κάντε ένα σχόλιο για να μου πείτε την γνώμη σας και τα λέμε σε επόμενο κεφάλαιο!!!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 17, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Ο Μασκοφόρος Ράπερ🎤Where stories live. Discover now