Capitolul 20

3.6K 193 16
                                    

Era mult asteptata zi. Eu si Justin ne intalneam. Nu mai vorbisem de mult cu el, pana cand am primit un mesaj.

-Ne intalnim la depozitul parasit de la capatul orasului la 22:30! P.S. Sa vi singura ca de nu ...

Nu pot sa cred ca Justin mi-a scris , dar bine inteles cu numar ascuns.Intre timp mama intra in camera :

-Neata, Alice! Pe la cat ai intalnirea aia cu Sara?

- Pe la 22:30!

-Asa tarziu?!

-Da, mergem la un club. E in regula?

-Da, desigur!Sa nu te imbeti!

-Ha, ha, ha!Ce amuzant!

-Vezi ca eu am o sedinta!Maine vin!

-Ok ,pa !

-Pa!

M-am dus la mine in camera sa ma schimb in ceva mai comod cand deodata in usa se auzira batai.Imi era frica sa deschid ,daca era Justin, daca vroia sa ma omoare! Mi-am luat inima in dinti si am deschis!

Spre bucuria mea era doar, ia stai asa ...Nina!

-Buna, Alice! mi-a zis ea sarindu-mi in brate!

-Buna ,Nina! Ma surprinde sa te vad aici! am spus eu luand-o in brate.

-Stiu!Am avut avion in New York si m-am gandit sa trec pe la tine!

Ne-am asezat pe canapea si am povestit ore in sir cand deaodata am vazut ca s-a facut 22:00.

-Nina, eu trebuie sa plec undeva!

-Bine, sa sti ca maine vin la tine, e ok!

-Ok!? fata asta e nebuna.

Ok ,eram super speriata de ceea ce urma sa se intample , dar am zis s-o fac nu risc sa mor.M-am imbracat in niste blugi negri cu tricou negru cu un craniu pe el mi-am luat ghetele negre si stiu ca ceea ce urma nu era chiar pasnic dar am luat un cutit la mine.Am mers ce am mers si am vazut depozitul. Ma treceau fiorii vazand bezna totala si o ditamai cladirea in fata mea cu geamuri sparte si panze de psianjeni (imaginati-va o casa din filmele horror).Inima imi batea ma luase cu frig si eram terorizata.Oare era prea tarziu sa ma intorc?LOL

Am deschis usa si a inceput sa scartaie.Am inghitit in sec si am intrat inauntru.Din spatele unui morman de lemne a iesit un barbat cu o masca de jandarm.

-Vad ca te-ai imbracat adecvat, Alice!

-J..j...Justin tu esti?

-Da bitch ,eu sunt!

-Ce e, ce vrei de la mine?De ce nu te arati?

-Ok ,daca ai curaj da-mi tu masca jos!

-Dar...

-Am zis sa mi-o dai jos! a spus el tipand si aruncand cu un ciob spre piciorul meu, dar eu m-am ferit.

I-am  dat masca jos si am vazut ca era un baiat cu ochi albastri ,par blond si buze perfecte.

-Acum ca ma vazi ,iti place ce vezi, bitch?

-Sti ,ce? Esti un nemernic!De ce tocmai eu ,de ce nu alta fata !?De ce m-ai ales pe mine.Cu ce ti-am gresit eu?

-Cu nimic, doar ca tot timpul eram langa tine si iti tot faceam avansuri ,dar tu nimic!

-Ia stai asa tu esti...tocilarul.

-Bingo!Si sa sti ca nu eu sunt cel care-ti facea farsele.

-Atunci cine?

-Ea!

In momentul acela a intors un scaun cu rotile spre mine ,iar pe el statea o fata care arata la fel ca mine .Am simtit ca lesin.

-Cine e ea si dece seamana cu mine?

-Draga Alice, ea e Sophia, sora ta geamana!

-Poftim?!am ramas socata la auzul acelor cuvinte.Am sora geamana si mama nu mi-a zis.

-Am folosit un schibator de voce si ea vorbea cu tine tot timpul.

In acel moment acea fata pe nume Sophia, mi-a sarit in brate iar eu am simtit o legatura emotionala.

-Alice, te iubesc sys!

Wtf?!Asta chiar e surumea.Dintr-o data Justin sparse linistea.

-Scuze ca va intrrup momentul ,dar cineva de aici o va mierli.

-Da ,exact si acela esti tu!am luat cutitul in mana si i l-am infipt in inima.Apoi am luat-o la fuga spre casa cand ne-am apropiat am incetini.

-Sophia, tu chiar esti sora mea?

-Da!

-Dovedeste!

-Ok!in acel moment si-a dat ingura cu punul in mana si am simtit-o.

-Asta a durut.

-Ti-am spus!Apropo mama nu ti-a zis pentru ca vroia sa afli singura.

-Wow, foarte inteligent.

Am ajuns acasa si am vorbit ore in sir despre noi!

Hey, guys!Uite ca am facut-o si pe asta!Stiu ca a surat destul timp ,dar eu zic ca se merita!Sper ca va place si sper ca ati ramas scoti!Ma duc si eu la teme si ... Cine vrea dedicatie?

Pupici :*

00:00 | Apelul necunoscutUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum