Capitolul 22

3.3K 194 34
                                    

Ora 00:00:

Nu aveam somn! Ma foian nonstop in pat si deodata imi suna telefonu:

-Cine ce vrea de la mine la ora asta!!

-Hei iubito, m-am intors....!!!

Parea vocea lui Justin !!M-am speriat si m-am dus la baie sa ma spal pe fata!!In oglinda mi-a aparut un baiat....ERA JUSTIN!

Am alergat in camera mamei... nu era acolo. Sophia ...nici urma de ea!! Mi-am scos telefonul si mi-am amintit de acel mesaj al lui Justin:" Ne intalnim la depozitul de la capatul orasului."

Era bezna in oras ,iar eu eram in pijama si in geaca mergand spre depozit!!

Am ajuns acolo. Imi era frica dar...am intrat.La usa era cadavrul lui Justin (sau ma rog ce a mai ramas). Am tipat ingrozita si la 6 metri distanta o vad pe mama spanzurata iar pe sora mea taiata la gat!!

Am inceput sa plang. Imi era frica cand deodata am auzit o voce groasa imi spunea sa FUG. In secunda urmatoare un baiat mutilat cu sange pe fata si un cutit in mana a venit spre mine!

Am iesit prin geam si eram taiata peste tot.Ma durea tot corpul. Nu stiam unde alerg.Eram pur si simplu panicata.

Dupa ce am alergat o ora , m-am oprit. Imi pierdusem toate puterile si m-am sprijinit de un copac.Am auzit zgomote si am alergat din nou. Am ajuns la o prapastie cand acel baiat a venit spre mine si mi-a zis:

- Asta ti-a fost iubito!! Sper ca iti place acolo sus!!

-Justin te rog nu ma...

Atunci a fost momentul in care cutitul mi-a intrat in inima

ACELA A FOST SFARSITUL DINTRUN SIMPLU APEL NECUNOSCUT!!

Hey ,guys! Gata ,am terminat orima mea carte cu succes!! Am locul 3 la Short Story, am 7,85 mii de cititori , 364 de voturi deci va multumesc.Multumesc ca mi-ati citit carticica si ca mi-ati acceptat intarzierile.Ati fost destul de activi si mi-ati citit fiecare mic capitol!! Va iubesc,nebunilor!!

Pupici :*

P.S. Ma apuc de o carte numita DIVERSE SITUATII AMUZANTE.Daca vreti sa trageti cu ochiul si pe la ea, nu ma supar!! ☺☺

00:00 | Apelul necunoscutUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum