Letadlo

1.7K 99 5
                                    

!!!!!!Nejdříve chci upozornit, že tohle je Snarry Mordern- což znamená, že to nemá s Bradavicemi nic společného, ale když už jsem k tomu udělal video byla by škoda k tomu nic nepřidat.!!!!!!!

Severus si to naštvaně kráčel vojenským krokem do řídící místnosti. Když se včera vrátil domů, našel jej prázdný. Harry nebyl k nalezení. Mobil vypnutý. A dnes ráno se dozvěděl, že odletěl na misi do Amazonského pralesa a zatajil mu to.

Lily, mě asi z tvého syna brzy klepne! Nadával v duchu. Rozrazil dveře do místnosti. Všichni se okamžitě postavili, aby velitele uvítali.

,,Můžete mi ksakru někdo vysvětlit, proč jsem se to dozvěděl až dnes ráno?!"

Všichni se na něj soucitně podívali. Přistoupil ke stolu a naštvaně se posadil. ,,Spojte mě s ním a okamžitě!"

Mladý chlapík se podíval na svou kolegini u vedlejšího počítače, která mu přikývnutím dala souhlas, aby Harrymu zavolal.

,,Spojuji."

,,Příjem. Tady Letec Aforce 3. Co se děje?"

,,Harry je tu tvůj manžel a je pěkně nasranej." Sdělil mu šeptem kamarád z vojny.

,,A sakra. A je to zlý?"

Mladá bruneta se ohlédla po svém nadřízené. ,,Hm... Drtí v rukách vše co se mu pod ně dostane. Asi jo."

Harry se v letadle culil jak měsíček na hnoji. ,,Ach jo, to si to doma zas vyslechnu.

,,Harry Jamesi Pottere-Snape, okamžitě to otočíš a vrátíš se na základnu! A to okamžitě!"

To bylo poprvé a naposled co ho jeho podřízení viděli téměř na nervovém kolapsu. A k tomu Harryho ještě na cestě zpět sestřelili.

Jeden by přísahal, že vidět generála Severuse Pottera-Snapea trhat si vlasy, drtit propisky, nakopávat vše co mu přijde do cesty a pobíhat stresem po utajené vojenské základně by bylo na jeden den až moc...

Profesoři Potter-SnapeoviKde žijí příběhy. Začni objevovat