8. Here's the thing...

316 14 0
                                    

Loui's point of view

,,Jsou to pitomci !" Zavrčím a jedním pohybem shodím všechny testy dolů ze svého stolu tak,že se papíry rozlétnou úplně všude.
Už jsem se celkem uklidnil a chtěl je znovu začít sbírat,ale někdo zaklepal na dveře. Povzdychl jsem si a pustil toho dotyčného dovnitř.
Vešla vyklepaná brunetka,díky které nejsem poslední dva dny v pořádku. Ta holka se mnou dělá šílené věci a vůbec si to neuvědomuje. Ačkoliv jsem si to nechtěl za žádnou cenu připustit,je to tak. Potřebuju jí.
Pohodlněji jsem se usadil na gauči,na kterém jsem byl doteď a poklepal na místo vedle sebe. ,,Pojď sem,Kate." Podívala se na mě nejistým pohledem,ale nakonec si sedla. A to až na druhý konec gauče... Kdyby to šlo,tak sedí na zemi. ,,Já nekoušu, Kate." Zatím.
Kate si mě změřila nedůvěřivým pohledem a raději zůstala přesně tam,kde byla. Jak chceš, Kate, můžeme si hrát.
S arogantním úsměvem jsem se posunul až ke Kate. Byla mezi námi téměř nulová vzdálenost a mohl jsem se tak omylem dotýkat jejího stehna.
,,Kate-" ,,Můžu prosím dostat ten test ?" Vyhrkla na jeden nádech a pohled přitom sklopila do klína. Potvůrka malá. Dobře, Tomlinsone, teď hlavně pomalu. ,,Samozřejmě,že ano." Naschvál jsem se pro papír natáhl přes Kate, i když jsem měl papíry i na své straně.
Díky bílému tričku mi lehce prosvítalo tetování na hrudi,ale Kate se chovala jakoby nic. CO !? Tohle je divný. Tenhle pocit se mi kurva nelíbí. ,,Ehm, pane učiteli ? Ten test-" No tak ! Vzbuď se,Tomlinsone. Tak se z tebe ta malá holka neroztopila a neroztáhla před tebou nohy no...Klid dýchej. Tohle zvládneš. ,,Oh,jistě" Jako, kdybych právě dostal imaginární facku od šestnáctileté holky. Jak !? To není možné ! Líbí se jí holky ? Ne, to ne.
Nenápadně jsem jí pozoroval z bezpečné blízkosti svého stolu a u toho okusoval tužku. No fuj.
Kate ale nevypadala,jako ta tlupa zírajících telat v její třídě. Ne, ona vypadala, jakože u toho přemýšlí. Tentokrát jsem zíral jako na zjevení já.
Zase si kousala ten zatracený ret !
Kate, kolikrát ti mám říkat, abys to nedělala ?
To sakra nejde. Nemůžu jí jenom tak nechat odejít. Zatnul jsem pod stolem ruce v pěst tak, že moje klouby na rukou zbělaly. Zbytek času isem protrpěl jako raněný pes a čekal jsem až to bude do háje mít hotové.

Po dalších pěti minutách se brunetka zvedla a položila mi papír na stůl. Samozřejmě jsem sebou trhnul, protože jsem byl až mic ponořený do představ, co bych s touhle nevinnou dívkou mohl dělat.
,,Můžu už jít ?" Zeptala se tichým hláskem, jakoby se bála odpovědi. ,,Ne,zůstaň tady,prosím. Hned ti to opravím."
Očima jsem doslova prolétl papír s postupy a výsledky. Přesně, jak jsem čekal.
,,Kate, mám pro tebe návrh." Naklonil jsem se blíž k Kate a prsty na rukou poklepával o dřevěnou desku stolu. ,,Chci, aby ses zúčastnila matematické soutěže a reprezentovala naší školu. Samozřejmě by to obnášelo přípravu formou doučování. Každý den bys se mnou tady po škole trávila dejme tomu...třičtvrtě hodiny a potom šla domů. A také by ti to mohlo výrazně pomoct v přihlášce na vysokou,kam se určitě chystáš,že ano ?" Dostalo se mi nesmělého přikývnutí,takže jsem pokračoval. Mám jí přesně tam, kde chci. ,,Chtěla by ses toho tedy zúčastnit ?" Musím jí kurva přesvědčit,protože jí sakra chci. Musí s tím souhlasit, jinak jsem v prde- ,,Dobře, j-já s tím souhlasím." Co prosím !? Ona se chce dobrovolně učit matiku mimo vyučování a ještě trávit ten čas se mnou ? Bože, díky za tuhle holku !
,,V tom případě se uvidíme zítra po tvé poslední hodině." Přikývla a vstala z ohavné černé židle s modrým polstrováním. Ten luxusní zadek by měl sedět na mém klíně.
,,Jo a Kate !" Stačily mi udělat dva kroky, abych jí chytl za ruku, když chtěla zmáčknout kliku.
Přibližil jsem se k jejímu uchu a jemně jí odhrnul hnědé vlasy. Mohl jsem vidět, jak jí pod mým dotykem naskočila husí kůže a jak se nenápadně ošila. ,,Máš jedničku." Zašeptal jsem jí do ucha,ale to už se mi vyvlíkla ze stisku a vyklouzla ze dveří. ,,N-Naschledanou." Vykoktala ze sebe ještě a to poslední, co jsem z ní zahlédl byly její vlající vlasy. Já jsem ale ještě neskončil.
,,Kate !?" Vyběhl jsem na chodbu hned za ní, ale byla pryč. Jak může být rychlá, když má kotník v hajzlu ?  ,,Agh..." Zavrčel jsem si pod nosem a šel najít Zayna, protože tady nemá auto a musím ho hodit domů.

*
Prásk. ,,Kurva,Zayne ! Kolikrát ti mám říkat, abys netřískal s tím autem !?" Opakuju mu to pokaždé, ale ten kretén jakoby to snad dělal naschvál. ,,Sorry, bro." Zaksichtí se na mě a dá si nohy na MOJI palubní desku. Dýchej, Louisi. Jenom klid. JENOM KURVA KLIIIIID !,,To nemyslíš vážně,že ne ?" Procedím skrz zuby a přitom ho propaluju pohledem. Zayn se na mě kouzelně usměje a konečně sundá svoje zatracený nohy z té palubky. ,,Měl bys chodit na jógu nebo tak něco. Ta žíla, co se ti vždycky udělá na krku by ti jednou mohla prdnout." Pevněji stisknu volant a snažím se ho ignorovat, ale...
,,Víš, když tě z toho auta vyhodím a bude to vypadat jako sebevražda, tak možná ani nepůjdu do vězení. Uvažuj o tom." Na konci to nevydržím a cítím jak mi cukají koutky. Zayn mě samozřejmě jako vždy nebral vážně a začal se rovnou smát.
,,Mimochodem...od rána se tvoje nálada výrazně zlepšila a hádám, že to není mým úsměvem, takže kdo je to ?"  Zaculil se na mě můj nejlepší kamarád a taky největší osina v zadku,jakou jsem kdy poznal. ,,Kdo je kdo ?" Hraju blbého a v duchu jenom doufám, že mě nechá být. ,,Ta záhadná holka, kvůli které se culíš, jako sluníčko na hnoji a taky ta, které patří silonky na zadním sedadle tohohle auta." ,,Myslím, že jí znáš" Tajemně se kouknu na Zayna, který vypadá jako moje třída po napsání toho dnešního testu - naprosto v prdeli.
Sám pro sene se usměju a ještě víc dupnu na plyn, abych se Zayna co nejdříve zbavil a mohl jet domů, zavřít se do koupelny a myslet na čokoládové oči nevinně vypadající holky.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Hi ladies! It's me!
Zayn je takový ten pravý otravný kamarád,ne ?😂😂(Charakter této postavy je inspirován reálným člověkem z mého blízkého okolí.)😏🙏😉

Love you darlings❤💙

TerkaTomlinson91

Mr.teacherKde žijí příběhy. Začni objevovat