10. You are not my father !

336 17 0
                                    

Louis point of view

,,Hmm...Kate !" Přejedu už po několikáté po své délce a už nejmíň po třetí se udělám nad myšlenkou nevinné brunetky, jak mi klečí u nohou. ,,Kurva." Vydechnu, když rozdychám svůj orgasmus. Stejně ať už jsem si pomohl jakkoliv, tak to nemůže vynahradit moji malou Kate. Chci jí mít u sebe. Chci, aby mi klečela u nohou. Chci jí šukat.

Naposledy si rukou frustrovaně prohrábnu mokré vlasy a vyjdu ze sprchy. Jak je sakra možné, že jsem nadržený jako podělaný puberťák ? Za to může ta malá zatracená-
Můj myšlenkový pochod zastaví ohlušující zvuk mého mobilu. Na obrazovce svítí jméno Zayn. Převrátím oči a zvažuju možnosti, jestli bych mu to měl vzít. Nesnáším toho otravného cvoka. Nakonec přejedu ukazováčkem po obrazovce mobilu a hovor příjmu. ,,Kámo potřebuju pomoct." Ozve se z druhé strany vysmátý Zayn a já mám hned chuť si omlátit hlavu o zeď. Že já debil mu to zvedal...
,,Potřebuju, abys mě vyzvedl, protože jsem poněkud na sračky." Uchechtnu se do mobilu, protože se snaží znít jako královna při proslovu, ale přitom se mu plete jazyk a nadává jako já, když opravuju písemky. Co už mi ale nepřijde vtipné je fakt, že pro něj musím jet. ,,Kde proboha jsi ?" Otráveně si promnu kořen nosu a sednu si na gauč, protože Zayn hledá někoho, kdo by mu řekl, kde je a to bude na dlouho.
Nakonec teda našel nějakého borce, který ho pozval na drink, takže se prý ještě zdrží. Řekne mi někdo, proč si ten mamrd vlastně neobjedná taxi ? Si jako prdel pana Malika myslí, že jí budu vyzvedávat o půlnoci ? Se posral ne...
,,Kurva, Zayne, kde doprdele jsi !?" Dostane se mi jen dalšího smíchu. No tak, jestli jsem mu pro srandu, tak může klidně- ,,Adresu nevím, ale je to ten nový bar, co dneska otevřeli."  Skvělý...Ja ho vážně miluju.
Poraženecky si zapnu laptop a začnu hledat nějaké stupidní reklamy o tom, že se v Brightonu otevírá nový bar.
Po zhruba patnácti minutách mám to, co jsem chtěl a nasedám do svého auta, abych Zayna mohl vyzvednout. To zase bude večer...
Nemohl jsem si přát nic jiného,než opilého Zayna u mě na gauči.

Naštvaně dupnu na brzdu a vylezu z auta,abych se mohl prodírat všemi opilci,co tu jsou. V klubu,kde by měl Zayn být,jde cítít opar alkoholu, cigaretového kouře a samozřejmě spocených těl,které se po sobě plazí v nějaké snaze tancovat.
Zakroutím hlavou a mířím rovnou k baru,kde Zayna doufám najdu.
Kde jinde by taky byl,že ? Nesnáší tanec a tady si stejně přišel jenom zapíchat. Na můj vkus trochu pod jeho úroveň,ale co ? Ještě před dvěmi lety bych ležel na stole a na mě by klečela nějaká děvka.
Nakonec skrz dav uvidím blond záliv vlasů,jak Zaynovi sedí na klíně a vášnivě si výměňují sliny. Awww...hnus.
Začal jsem se tlačit skrz polonahá dívčí těla a jedna malá holka na mě doslova upadla. Měla do háje štěstí, že jsem jí chytil,jinak by jí ještě někdo ušlapal. Někteří lidi vážně neví, kdy mají dost.
Slečna se laskavě konečně otočí mým směrem a já jí tak můžu vidět do obličeje.
Tak to kurva ne !
Popadl jsem její ruku a vysral se na to,že křičí bolestí. Vytáhl jsem jí až před klub,kde na mě začala křičet,ale ani tak jsem svůj stisk nezjemnil. ,,Co tady kurva děláš,Kate !?" Na mojí sladké brunetce teď nebyl ten nevinný výraz,ale něco,co jsem u ní ještě neviděl. Měla v očích vztek, smutek a frustraci. Nechápu, kde se to v ní vzalo. ,,Proč ses kurva tak ožrala !? Jsi úplně pitomá ?!" Začaly jí po tváři stékat dvě neposlušné slzy,které si rychle setřela rukou. Potom se její výraz změnil na doslova kamenný a z krásných očí teď šlehaly blesky. ,,Kdo si myslíte, že jste !? Můj fort ne, tak mi dejte pokoj !" Jako by jí došlo, co řekla a hned si překryla ústa rukou.
To chce klid. Dýchej,Louisi.
,,Takže, Zlatíčko,teď máš na výběr." Vzal jsem Její bradu mezi palec a ukazováček tak, aby se mi dívala do očí. ,,Buď můžeme zavolat tvým rodičům nebo tě teď odvezu domů a na tohle zapomeneme, hm ?" Kate mlčí a pohledem zabodnutým na své boty, jakoby přemýšlela. Co si kurva musí promýšlet ? ,,Pane učiteli, já-" Zvedne ke mě svoje čokoládové oči a poznám,že se jí chce plakat. ,,Víte já jsem doma sama a je-je mi špatně." Skvělý..tohle mi chybělo. Oh,moment !
,,Odvezu tě k sobě,ano ?" Bez jakýchkoliv protestů si vlezla na přední sedadlo spolujezdce a zabouchla dveře. Mimochodem mnohem šetrněji než Zayn. ZAYN !
Naklonil jsem se k staženému okýnku a zašeptal, že se za chvíli vrátím. Teď ještě pro toho mamrda a můžeme jet. Ke mně domů a s Kate.

,,Paříme ! Wohooo ! Zakřičí Zayn, když ho podpírám při cestě k autu a přitom zvedne ruku s téměř prázdnou láhví vodky. ,,Pro tebe párty skončila,takže drž hubu a nasedej." ,,Vrr ty mueš zause náladu." Zamumlá opile,zatímco mu beru flašku z rukou. ,,Zato ty jsi v náladě nějak moc" Hrdelně se zasměje a potom si konečně kecne na zadek. ,,Jestli mi pozvracíš auto,jsi mrtvý." Zasyčím na něj skrz zaťaté zuby a zavřu za ním dveře. Se zamumláním si sedám za volant a jedním okem ve zpětném zrcátku kontroluju Zayna.
,,Já už nikdy nebudu pít. Asi mám halucinace." Pronese ospale Kate ležíci na kožené sedačce. ,,Copak, Zlatíčko ? Zeptám se jí,když jsem ještě pořád zmatený. ,,Myslím,že na zadním sedadle sedí pan učitel Malik." Řekne se smíchem, jakoby si fakt myslela,že se jí to zdá. ,,Haaeej já jsem tadyy !" Ozve se ten pitomec a zároveň můj nejlepší kamarád zezadu. ,,Bože on už mluví." Chytí se Kate za spánky a promne si je prsty. Nemám sílu jí vysvětlovat, proč se její učitel angličtiny spráskal jak hovado, a proč ho vezu domů. Zayn se zatváří uraženě a přitom si něco zahuhňá pod nos. To bude kurva dlouhá cesta...
Setřesu myšlenky na jejich demenci a snažím se věnovat řízení. Jeden by řekl, že Zayn už by mohl ve svém věku umět chlastat a co se týče Kate, tak ta by neměla pít vůbec. Neskutečně mě nasrala, ale nemá cenu na jí teď řvát, když si to stejně nebude pamatovat.
Nejraději bych jí dal přes zadek

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Hi ladies! It's me!
Kdo miluje postavu Zayna ?😂🤔🤔 Myslím,že jsem přesně vystihla podstatu přátelství😂🤔 Takové to,když ho nesnášíte a zároveň milujete. Understand ?No ? Fine..😂

Love you 💙

TerkaTomlinson91

Mr.teacherKde žijí příběhy. Začni objevovat