Naruto is in het dorp

496 14 2
                                    

'Hallo neefje.' Dat is het eerste wat ik hoorde toen ik bij mijn oom aankwam. 'Hallo oom Pein.' Groette ik terug. 'Zo Naruto je weet dat je hier naar de Konoha Highschool gaat?' Pein zei dat toen hij me aan keek. Ik dacht bij mezelf 'Hij weet toch dat ik dat al weet.' Maar ik zei niks tegen me oom ik knikte alleen. 'Mooi.' Zei mijn oom blij. 'Oom Pein?' Vroeg ik. 'Ja wat is er Naruto?' Zei Pein terwijl hij een slok van zijn thee nam. 'Is het goed als ik even een kleine wandeling maak door het dorp?' Ik vroeg mijn oom dat met een smekende toon. 'Is goed Naruto maar zes uur thuis zijn want dan gaan we eten en niet verdwalen.' Pein zei dat met een vriendelijke maar serieuze toon. 'Haha Natuurlijk oom.' Ik rende de deur uit. 'Hij zal een goede opvolger zijn.' Dacht Pein bij zichzelf. Na een paar minuten was ik aan het lopen door het dorp maar toen ik door het dorp liep leek het dorp groter dan ik had verwacht. Ik staarde naar de huizen en winkels en keek niet uit want voordat ik het wist botste ik tegen iemand op en we vielen allebei op de grond. 'Au au au!' Ik keek op en zag een jongen op de grond. Ik stond op en strekte mijn arm naar hem toe. 'Hey sorry ik keek niet uit.' Zei ik terwijl ik hem omhoog hielp. 'Hn.' Zei die jongen. 'Uhm oké? Wat is je naam?' Vroeg ik terwijl ik met een big smile naar hem keek. 'Ik hoef je niet te zeggen wie ik ben loser.' De jongen klopte het vuil van zijn kleren en liep weg. 'Wauw ik zei toch sorry tegen hem waarom is hij dan zo boos.' Dacht ik bij mezelf. Ik keek op mijn horloge en zag dat het al drie voor zes was. 'Fuck als ik te laat ben vermoord Pein me!' Zei ik toen ik geschokt keek naar mijn horloge. Ik begon te rennen maar na drieeënveertig minuten te hebben gerend was ik nog steeds geen stap verder en verging van de honger. 'Fuck waar ben ik helemaal beland!?' Schreeuwde ik toen ik zag dat ik bij een ramen tent stond. 'Ik vraag wel daar of ze weten waar de Red Clouds zone is.' Ik stapte naar binnen en de man die daar in de keuken stond verwelkomt mij. 'Hallo neem plaats!' Riep de man met een lach op zijn gezicht. 'Uhm nee sorry ik kwam hier niet om te eten maar ik wou vragen of u wist waar de Red Clouds zone is.' Zei ik toen ik even goed rook hier binnen. 'O dan loop je hier uit de tent aan je rechterkant loop je totdat je niet meer kan dan ga je naar links dan eerste rechts en dan ben je er.' Zei de man die met zijn handen aanwees hoe je moest lopen. 'Ontzettend bedankt meneer.' Zei ik. Ik draaide me om en mijn maag begon me toch te rommelen. 'Uhhh.' Ik schaamde me kapot en legde mijn hand op mijn buik. 'Zo te horen heb je honger knul.' Zei de man met een gezicht van Ik-weet-het-wel. 'Ja ik heb inderdaad honger.' Zei ik lachend. 'Kom neem plaats dan geef ik je een kom ramen.' Zei de man met een vriendelijke toon. 'Maar ik heb geen geld bij me.' Zei ik terwijl ik me maag nog steeds hoorde rommelen. 'Je krijgt het gratis knul.' Lachtte de man vriendelijk. 'Wat echt waar bedankt meneer.' Ik zei dat terwijl ik erg blij was. Na een paar minuten stond een kom met ramen klaar. 'Eet smakelijk.' Zei de man tegen mij. 'Bedankt voor het eten!' Riep ik terwijl ik met stokjes omhoog hield. Ik begon te eten. Na tien minuten was ik klaar met eten. 'Dat was lekker erg bedankt.' Zei ik terwijl ik naar hem toe boog uit dank. 'Geen probleem knul.' Zei de man en hij zwaaide me uit. Toen ik buiten stond was Pein daar. 'Oom Pein!' Zei ik omdat ik blij was hem te zien. 'Naruto waar was je!?' Schreeuwde Pein boos. 'I-ik was verdwaald.' Ik zat te trillen omdat Pein erg eng is wanneer hij schreeuwt. 'Ik had zo gezegd niet te verdwalen!' Schreeuwde Pein die echt boos was. De dorpelingen keken ons aan waardoor ik een beschamend gevoel van binnen kreeg. 'H-het spijt me oom Pein.' Ik boog uit spijt en er kwamen tranen uit mijn ogen. Pein zag dat en legde zijn arm om mijn rug en gaf me een knuffel. 'Sorry Naruto het was niet mijn bedoeling om te schreeuwen tegen je.' Ik keek op en zag dat Pein naar me lachtte. 'Kom we gaan naar huis.' Zei Pein die me mee nam. We liepen samen naar zijn huis toe en gingen naar binnen. Eenmaal binnen begon ik te gapen. 'Ik denk dat je maar moet gaan slapen neefje.' Zei Pein tegen me. 'Oké.' Ik liep naar boven en kleedde me uit en trok een licht blauwe wijde pyjama broek aan en een zwart t-shirt erbij. Ik ging naar mijn slaapkamer ging liggen en deed mijn ogen dicht.

Hoi ik hoop dat je het leuk vindt en geen zorgen yaoi komt misschien in hoofdstuk 2 voor maar in ieder geval zeker in hoofdstuk 3 dus ik hoop dat je dit verder gaat lezen xxx Aohane

Naruto Highschool (Dutch) (Nederlands)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu