Sasuke grijpt zijn kans (YAOI WARNING!)

176 6 0
                                    

Het was de volgende ochtend en ik werd wakker. 'O ja ik hoef niet naar school vandaag.' Dacht ik bij mezelf toen ik naar de badkamer liep. Ik gooide water in mijn gezicht en dacht aan gister. 'Ugh waarom vinden ze me nou leuk.' Dacht ik bij mezelf en ik liep naar beneden. 'Oom Pein?' Zei ik toen ik de keuken deur opende maar hij was er niet. Ik zag een briefje op tafel liggen en pakte het op. 'Naruto als je dit leest dan ben ik weg met de andere leden van de organisatie wat dingen regelen voor jou inwijding. Ik zal er vanavond ook niet zijn dus maak je eten maar zelf klaar.' Las ik op. 'Oké dus Pein is nu weg.' Dacht ik en ik dacht dat nu misschien de goede tijd was om op zolder te kijken want eigenlijk mag ik daar niet komen. Ik deed de zolder deur open en ging naar boven. Toen ik boven was was het donker dus ik deed het licht aan en zag allemaal kartonnen dozen. 'Ik vraag me af wat er in zit.' Dacht ik en ik deed een doos open. Ik kon mijn ogen niet geloven toen ik zag dat er een foto in lag van mijn ouders. Ik pakte hem eruit en klopte het stof eraf. 'Pap mam.' Zei ik zacht. Ik deed de doos dicht en liep weer naar beneden maar wel met de foto. Ik ging nu zitten op de bank en kroop mezelf als een bol met de foto in mijn handen en begon te snikken. 'Pap mam waarom moesten jullie weg bij me?' Snikte ik zacht.

*Hinata's beurt*
'Ik kan beter het huiswerk leveren bij Naruto-kun.' Dacht ik bij mezelf. Ik was bij zijn huis en wou net kloppen toen ik wat gesnik hoorde. Ik keek door het raam door het gleufje van het gordijn en zag dat Naruto zat te huilen. 'N-naruto?' Dacht ik. Ik liep naar de deur en klopte. Ik hoorde even later voetstappen dichter bij komen die de deur open deden. 'H-hinata?' Zei Naruto tegen me.

*Naruto's beurt*
'Wat doe jij hier Hinata?' Vroeg ik haar terwijl ik me laatste tranen zat weg te vegen. 'O ik kwam je huiswerk brengen omdat je er niet was vandaag.' Zei ze. Ik glimlachtte. 'Bedankt Hinata.' Zei ik toen ze me het huiswerk gaf. 'Wil je misschien even binnen komen om wat te drinken?' Vroeg ik aan haar. Ze knikte en liep naar binnen. 'Wat zou je willen drinken?' Vroeg ik haar. 'Uhm groene thee is wel goed.' Zei ze. 'Oké je mag op de bank gaan zitten Hinata dan kom ik er zo aan.' Zei ik terwijl ik thee zat te maken.

*Hinata's beurt*
Ik liep de huiskamer in en liep naar de bank toe. 'Wat is dit?' Vroeg ik mezelf af toen ik het pakte. 'Het is een foto maar van wie?' De man op de foto lijkt erg op Naruto-kun maar dan volwassen en zonder de streepjes op zijn wangen. De vrouw op de foto heeft weer prachtig lang rood haar en ziet er zo aardig uit. Maar wie is die baby die de vrouw vast houd. Ik keek beter naar de foto en zag dat de baby blonde haren had, blauwe ogen en strepen op zijn wangen. 'Wacht kan het waar zijn!?' Zei ik erg zacht. Ik hoorde Naruto niet binnen komen.

*Naruto's beurt*
Ik liep naar Hinata toe met de thee die voor de bank stond. 'Hinata?' Zei ik omdat ze daar gewoon maar stond. 'Hinata?' Ze luisterde niet toen ik dat zei. 'Hinata!' Schreeuwde ik nu. Ze draaide met een schrik om en gooide perongeluk de gloeiend hete thee over me hele lijf heen. 'Aaahh!' Schreeuwde ik van de pijn. Ik liet me op mijn knieën vallen en liet het service ook op de grond vallen. 'Naruto-kun!' Riep Hinata. Ze liep naar me toe en bracht me zo snel mogelijk naar de aanrecht in de keuken. Ze pakte de spuit (zo'n spuit voor op de kraan net als een douche kop dus) en deed het aan zodat er allemaal water uit kwam. Ze liet het water over me heen lopen zo op de grond. 'Aah aaaghhh!' Riep ik nog een keer van de pijn. 'Naruto-kun we moeten naar het ziekenhuis met je.' Zei Hinata en ze pakte een doek en deed daar water op zodat ik nog kon deppen op de brandwonden. We liepen zo snel mogelijk naar het ziekenhuis toe. Toen we daar aan kwamen viel ik bewusteloos neer. 'Naruto-kun!' Riep ze en dat was het laatste wat ik hoorde.
Na een paar uur werd ik wakker en zag ik dat ik in een ziekenhuis bed lag. 'Ugh het doet pijn.' Mompelde ik in mezelf dat ik nu pas opmerkte dat Hinata op de stoel naast mijn bed lag met haar hoofd op het bed aan het slapen. 'Ze is zo lief als ze slaapt.' Dacht ik toen ik glimlachtte. Ik ging voorzichtig uit het bed ten eerste omdat te veel bewegen en ten tweede om Hinata niet wakker te maken. Ik liep net uit mijn kamer toen ik mijn oom en een paar van de leden zag. Volgens mij waren het Deidera, Hidan, Sasori, Itachi en M.  Ik achtervolgde ze zachtjes toen ik ze een kamer in zag gaan. Ik keek door het spleetje en zag dat Itachi's hand op een man zijn mond lag zodat hij niet kon praten. Sasori en Deidera hielden de armen van de man vast. Hidan en M hadden de benen van de man vast en ik zag dat mijn oom een mes pakte en het in de man zijn borst duwde waar zijn hart hoort te zijn. 'Uah.' Zei ik omdat ik bijna geen lucht had om iets normaals te zeggen. Ik denk dat ze me hoorde want ze keken gelijk naar de deur en zagen dat ik daar stond en mijn oom rende gelijk naar me toe. Hij zette zijn hand voor mijn mond en kwam met zijn mond dicht bij mijn oor. 'Naruto ik weet niet wat je hier doet maar wat je nu hebt gezien moet je allemaal vergeten.' Fluisterde hij in mijn oor waardoor ik met geschrokken ogen naar beneden zat te staren. Nu kwamen de andere leden ook de deur uit en zagen mij. 'O het is alleen je neefje dus yeah.' Zei Deidera. 'Wat doe je hier gup?' Vroeg Hidan. Sasori merkte opeens op dat ik helemaal verbrand was. 'Wat is er gebeurd met jou dat je nu helemaal verbrand bent?' Vroeg Sasori en nu pas merkte de andere het op. 'O ik uh...' Ik kon mijn zin niet afmaken omdat ik snelle voetstappen hoorde komen. 'Naruto-kun!' Riep Hinata. 'O Hinata-chan.' Zei ik toen Hinata naar me toe rende. De leden en mijn oom keken naar haar en mij stilletjes. 'Ik was geschrokken toen je opeens weg was.' Zei ze tegen me. 'O juist sorry het spijt me daarvoor maar je lag zo lekker te slapen.' Zei ik glimlachend. 'En het spijt me zo van dat met de thee het spijt me echt.' Zei Hinata die voor me buigde uit spijt. 'Ach het is maar een ongelukje hoor dus je hoeft je excuses niet aan te bieden.' Zei ik. Hinata ging omhoog en keek achter me naar mijn oom en de leden. 'Wie zijn dat Naruto-kun?' Vroeg ze me. 'O dat zijn.....' Ik kon mijn zin niet afmaken want mijn oom liep naar ons toe. 'Ik ben Naruto's oom Pein heet ik en dit zijn mijn vrienden en toevallig komen we hier elkaar blijkbaar tegen.' Zei mijn oom heel vriendelijk met een lach op zijn gezicht. 'O-oké.' Zei Hinata. 'Oké oom ik ga weer want ik moet naar deze wonden laten kijken.' Zei ik toen ik de hand van Hinata pakte en weg liep. Na niet heel lang kwamen we weer terug in de kamer. 'N-naruto-kun?' Zei Hinata. 'Huh wat is er Hinata?' Zei ik. 'Wie zijn deze mensen op deze foto?' Vroeg Hinata toen ze de foto uit haar zak pakte en aan mij gaf. 'Maar dit is mijn familie foto.' Zei ik sprakeloos toen ik wist dat Hinata het had. 'Sorry Naruto-kun maar ik was ernaar aan het kijken en toen gebeurde dat ding met de thee en ik stopte het in mijn zak. Ik keek lachend maar toch verdrietig naar de foto. 'Naruto-kun is alles goed?' Ik knikte. 'Ja maar als je wilt weten wie dit zijn zal ik je het vertellen.' Zei ik. 'De man met de blonde haren is mijn vader Minato Namikaze en de vrouw ernaast is mijn moeder genaamd Kushina Uzumaki en dan kan je vast raden wie de baby in de foto is.' Zei ik en daarna zuchtte ik. 'Wat is er Naruto-kun?' Vroeg Hinata aan me. 'Ik ben gewoon wat verdrietig dat ze dood zijn.' Zei ik en Hinata keek met grote geschrokken ogen naar me. 'Wow dat wist ik niet.' Zei Hinata die nou down keek omdat ze het erg voor me vond. 'Daarom woon ik ook bij mijn oom nu omdat er niemand anders is om voor mij te zorgen.' Zei ik terwijl er een traan over mijn wang liep zo op de foto. 'Mam pap.' Zei ik zachtjes en er kwamen meer tranen uit mijn ogen. 'Naruto.' Zei Hinata zacht.

Naruto Highschool (Dutch) (Nederlands)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu