Prológ aka Pár slov na úvod

26 2 0
                                    

Bola iná, ale nikdy sa ňou necítila byť. Dakedy dokonca ani ňou nebývala. Bola normálne dievča, ktorej nemotornosť vždy pobavila jej spolužiakov a kamarátov. Samozrejme, ako každé dieťa mala aj najlepšiu kamarátku. Tedy, ak by so to v prípade sedemročného dievčaťa dalo povedať. Bolo to dievča z rodiny, ktorá vlastnila nemalú firmu, ako dieťa bola veľmi pekná. Mala všetko. A čo sa stane, keď je niečo až moc perfektné? Samozrejme, že sa to musí pokaziť. Pretože, čo by to bol za život ak by sme poznali len šťastie a o neštastí by sme nemali ani páru? Pre istotu niektorých z nás bije to nešťastie viac ako by malo. A to sa stalo aj jej. Naučila sa žiť s tým, čo jej život dal, prispôsobila sa a to vyvolalo strach u jej rodičov. Stále mali peniaze, ale čo sú to peniaze ak nevedia dať zdravie? Nie všetko sa dá vyliečiť pomocou peňazí. A to sa naučila v celkom primladom veku. Stačí len okamih a človek dokáže stratiť seba samého. Ale postaviť sa opätovne na nohy je oveľa zložitejšie. Začiatok je koncom a koniec je začiatkom. Aj ona to tak brala. Nikdy si však nepovedala, čo horšieho by sa mohlo stať. V jej prípade veľa vecí. Nepozornosť je niečo, čo sa zdá byť len detailom, ale tento detail nás už toľkokrát delil len vlások od smrti. Myslíte si, že to dievča zomrelo? To nie, potom by vám nemal kto tento príbeh rozprávať. Presne tak, tým dievčaťom som ja a myslím, že sama viem asi lepšie toto všetko popísať, ako niekto iný. Myslíte si, že to bude šťastný koniec? To sa ešte uvidí lebo ho stále píšem...  

Aye guys... už je to doba, čo som sa ozvala. Poslednou dobou môj život začala dosť ovplyvňovať filozofia a psychlógia. Preto sa nečudujte, že sa v tejto poviedke budú nachádzať úvahy, nad ktorými sa dakedy zaseknete. Chcem skrz ňu prejaviť niektoré veci a fakt sa potrebujem vypísať a trochu rozvinúť svoje úvahy.  Zároveň dúfam, že vás aspoň trochu osloví. Tak mi dajte vedieť, či sa to oplatí zverejňovať.
S láskou M~ ❤️

You're my butterflyWhere stories live. Discover now