Birkaç görev yaparak 5.seviyeye geldim.Beceri öğrenmemin vakti gelmişti.Ama hangisini seçmeliydim?Kafam bunu gibi sorularla doluydu.Zihinsel savunmaya dayalı tek bir hedefe saldıran bir beceriydi.Düşündümki bu beceri daha çok teke tek düellolarda işe yarardı.Benim ise kasılmaya ihtiyacım vardı.Bedensel saldırıya dayalı alan hedefli bir beceriydi.Bunun kasılmak için daha uygun olduğunu fark ettim ve bedenseli seçtim.Bana dört beceri puanı verildi.Hava kılıcına, hamleye, üç yönlü kesmeye ve kılıç çevirmeye verdim aldığım bu puanları.Biraz daha hem kasılıp hem görev yaptım.Artık 15 seviyesindeydim.1 m 100 k 563 yangım vardı.Bu 500 yanga bir depo açtım eski kılıcımı oraya koyarak yerine 15 seviyelik bir mızrak aldım ve +6 ya bastım.Artık düello yapabiliyordum.Beceri puanlarım artmıştı.Kendi seviyelerimdekileri yenebiliyordum.Çok güçlüydüm.Elimdeki mızrağı 7ye basmak istedim bir kaç eşya istedi ve bunları getirip mızrağımı +7ye bastım (Örümcek Mızrağı)
2.köyde kasılmaya başladım.Çok rahat kesebiliyordum.18.seviyeye geldim ve kaplan plaka zırh alıp + bastım.+6ya basarken demirci yaktı.3 tane daha aldım hepsini +6 yaptım.+7+8+9 için gereken itemlerden depomda fazla fazla vardı.İyiki toplamıştım.+7 ye hepsi geçti.Tam çok şanslıyım derken +8de teki yanmıştı.Deli olmuştum.Neyse ki diğerleri geçti.+9da teki yandı ama teki geçti.Bu zırhı giydim.Mor bir şekilde parlıyordu.Kendimi çok güçlü hissediyordum.Çöle gittim.5 saat boyunca orada slot kestim.25 seviye oldum.Hava kılıcım master olmuştu.Bir Savaş Tırpanı yaptım.Herkesi kesebiliyordum.5 m yapmıştım.Bir gün şehirde gezerken birden.....