( - ) pov
Lepas beberapa minggu duduk di hospital. Ember dan bayi Lily pun balik kerumah mereka. Apabila mereka di depan pintu rumahnya Ember mengetuk pintu rumahnya.
Tok
Tok
TokMereka tunggu sebentar dan tak lama lepas tu, pintu terbuka dan menonjolkan seorang budak perempuan berumur 5 tahun dan seorang budak lelaki yang sama umur dengan budak perempuan tadi.
"Masuklah..." Kata anak perempuan itu dengan wajah Emo(?) Manakala, anak laki itu tengah sibuk bermain dengan video gamesnye."Jack, Amy. Mari sini jumpa adik baru kamu." Ibu mereka berkata dengan senyuman manis selepas duduk di lantai rumahnya.
Amy pov
Aku dan adik aku, Jack baru lepas habis membunuh dua orang wanita dan seorang lelaki dewasa. Kami balik dan gelak apabila teringatkan wajah mangsa² kami sebelum mereka mati.
"Hahahaha!!! Minggu ni adalah minggu yang paling hebat! Kau setuju Jack?!" Kata aku sambil melihat Jack yang tengah ketawa " yeah! Ingat muka dua orang wanita tu sebelum kita benuh diorang?! Dan cara diaorang menjerit minta tolong? Haha, THAT'S HILARIUOS! HAHAHA!" Kata Jack yang still gelak.
"Ikr! Hahaha!" Aku ikut ketawa bersama tapi sebelum kitorang dapat habiskan "Conversation" kitaorang, kitaorang dengar bunyi pintu.
" Kak, sape yang ketuk tu?" Jack cakap dengan suara "venom" dia tu. Aku berkata "probably mom......." Aku berhenti sekejap dan habiskan ayat aku dengan perkataan" .....with her new child...". Aku berkata dan menyuruh Jack untuk mengambil baju yang bersih sebab baju yang kitaorang tengah pakai ni penuh dengan darah mangsa kami.
Lepas tukar baju aku pergi kedepan pintu dan membuka pintunya. Aku juga ternampak seorang bayi perempuan...aku Hanya terdiam dan beberapa saat berlalu aku berkata"masuklah...." Kepada "ibu" ku
Jack pov
Aku dengar kak Amy buka pintu dan menyuruh "ibu" kami masuk. Aku cuma duduk dan bermain games aku dekat phone aku, buat² tak tau.
"Jack, Amy. Mari sini jumpa adik baru kamu." Ibu kami berkata setelah duduk di lantai. Kami hanya terdiam sekejap dan datang dekat dengan nya dengan muka penuh benci.
(-) pov
Mereka datang dekat dengan muka penuh kebencian. Ember yang tersedar dengan muka mereka berfikir ' kenapa mereka benci adik mereka sendiri?'
-----------------------------------------------------------
Itu sahaja untuk Sekarang!
346 words
YOU ARE READING
The psycotic Siblings(horror + malay)
Terrorwelp, am...hai, macam yang title tu cakap. buku citer ni adalah Horror dan ia bahasa melayu...dan... ini mengesahkan tiga orang adik-beradik yang hidup bersama dengan ibunya. seorang kakak sulung bernama Amy dan seorang lagi adalah abang yang bernam...