17# Už mě fakt štveš

2.3K 131 30
                                    

Stála jsem u Lokiho postele a koukala na něj jak sedí a čte si, sedla jsem si k němu a koukala do knížky. Najednou knížku zaklapl a podíval se na mě. Kouknula jsem na něho, na jeho oči, které mě nutily se k němu přiblížit. Udělala jsem tak a políbila jsem ho, on spolupracoval a já byla konečně šťastná.
***
S trhnutím jsem se probudila a cítila jsem radost ze snu, jenže potom jsem si vzpomněla na včerejší den. Dala jsem hlavu do dlaní, to bude zase den. Nemůžu mít normální den? Ach jo.
Slezla jsem z postele, trochu si jí srovnala a šla do koupelny. Udělala jsem si drdol, usmála se na sebe do zdrcadla a snažila se působit pozitivně. I tak jsem to nevydržela a svěsila hlavu, tak jsem šla i do kuchyně.

,,Dobré ráno, nebo jak to říkáte," ozvalo se, neviděla jsem ho, ale byl to Thor.

,,Dobré ráno," zahuhlala jsem.

,,Co se děje?" zeptal se, přistoupil ke mně a zvedl mi bradu.

,,Ten včerejšek, zase dělám problémy, zase ve zprávách a ještě k tomu s tímhle, většina Avengerů nemá Lokiho zrovna v lásce," vysvětlila jsem.

,,To znám, akorát k němu asi necítím to co ty," řekl soucitně.

,,Kéž by to nebylo tak složitý."

,,Je to až moc jednoduchý, stačí říct, že se máte rádi a hotovo."

,,Tak lehký to není Thore, pochybuju, že by Loki dokázal milovat Midgarďanku. K tomu Avengers, nebude to divný, že chodim s Lokim?"

,,Já vás podpořim," usmál se na mě, úsměv jsem mu oplatila.

,,Děkuju," řekla jsem s úsměvem a otočila se ke dveřím co se otevřely.

Tony s lukem v ruce.

,,Vy jste ho ještě nenašli?" zasmála jsem se.

Má dobrá nálada přišla, Tony ani nevypadal naštvaně.

,,Clinte!! Tady máš toho svýho miláška!!" zařval Stark a Clint přilétl během vteřiny a luk objal.

,,Už tě nikdy neopustim," zašeptal k němu.

,,Vy nejste naštvaný?" podivila jsem se.

,,Proč by? Je to bulvár, ten nás sleduje furt a překrucuje pravdu," mávl nad tím rukou Stark.

,,Tony?" ozvalo se ode dveří.

,,Pepper!" zařval Tony a běžel ke dveřím.

Přišel s Pepper, znala jsem jí z televize, párkrát jsem jí potkala i osobně, ale nemluvila s ní.

,,Vy se neznáte, tohle je Amber Holiers a Amber tohle je Pepper Pots, má přítelkyně," usmál se pyšně a my si podali ruce.

Clint mezitím odešel do svého pokoje, asi aby se mazlil se svým miláčkem a Thor stále přihlížel.

,,Těší mě," usmála jsem se na ní.

,,Mě taky," usmála se. Jo, s tou si budu rozumět.

,,Ty jsi ta AquaDagger, že? Včera jsi byla taky ve zprávách," zasmála se.

,,Jo," nervózně jsem se usmála.

,,No jo, bulvár," soucitně se usmála.

,,Já jdu zkontrolovat-" nedořekla jsem.

,,Muflona," dořekl za mě Tony.

,,Jo," řekla jsem a odešla.

Otevřela jsem dveře, Loki ležel a koukal do stropu, zavřela jsem je a sedla si na mojí postel.

Jistota||Loki ff Kde žijí příběhy. Začni objevovat