6# Návštěva Asgardu

3.3K 196 4
                                    

*Heather*
Vstala jsem ráno ve své posteli. Knížky byly uložené vedle postele a já si začala vzpomínat na včerejšek.  Počkat, co dělám v posteli? Šla jsem k Lokimu do pokoje, spal. Koukala jsem na něj, jeho krásné vlasy, jeho výraz, jeho otevírající se oči a vítězný úšklebek. A do háje on je vzhůru.

,,Ahoj," pozdravil mě.

,,A-Ahoj," odpověděla jsem mu a určitě zčervenala, tak jsem radši šla do kuchyně.

Vzala jsem již nakrájený chléb a pět jich namazala nutelou. Dala jsem to na talíř, sedla si a začala jíst. Snědla jsem už jeden, když v tom do místnosti vešel Loki.

,,Co jsi mě tak pozorovala?"

,,Kontrolovala," opravila jsem ho.

,,S úsměvem a tak dlouho jo?"

,,Jo."

,,Když jsi na mě naposledy kontrolovala takhle dlouho, bylo to z jiného důvodu," provokoval dál.

,,Neprovokuj, nebo začnu provokovat tebe."

,,To by mě zajímalo jak."

,,To se dozvíš jindy, ale moc to poznat nechtěj, nikdo to nemá rád. Zeptám se na tvou první lásku, já u toho nebyla. Jak to probíhalo?"

*Loki*
,,To se dozvíš jindy. Zeptám se na tvou první lásku, já u toho nebyla. Jak to probíhalo?" zeptala se.

,,No ono to bylo už za tý doby co jsi byla u nás-"

,,Proč jsi mi o tom neřekl?" Vyhrkla jsem.

,,nevim, nechtělo se mi, víš, ona měla krásné vlasy, příjemné na dotek. Zelené oči, které svítili jako kočičí, krásný úsměv a bláznivé nápady. Hodně mi v životě pomohla, asi aniž by si to uvědomila, ale byl jsem s ní jenom kamarád. Potom, ale najednou zmizela a já ji ztratil. A co ty a první midgardská láska?"

,,Měl krásné havraní vlasy, taky modrozelené oči, podobné těm mým. Byl to takový lump, ale já znala jeho pravou milou tvář. Pod tou maskou byl velice milý člověk, sice k ostatním sobecký, ale mám s ním super zážitky. Ale nikdo nám to nepřál, tak nás rozdělili," básnila a mě bodl trn žárlivosti.

Ne to je kravina, žádná žárlivost nene. Já jí to kamarádsky přál, akorát se bál, že odejde.
*Heather*
Když dořekl to svoje povídání, trochu mě to zamrzelo, nikdy nikdo nepovídal tak hezky o někom koho miloval. Věděla jsem, že Loki je takový, že se dokáže rozkrájet pro ty co má rád. Ucítila jsem i zlost na Odina, rozdělil nás kvůli zlosti vůči mému otci, kterého jsem nikdy neviděla. Proč jsem to měla odnášet já? Mezitím Loki snědl tři chleby a vypadal, že si dělá zálusk na můj.

,,Ne ten je můj," řekla jsem a dojedla ho.

,,Co budeme dne-" nemohl doříct, protože někdo zaklepal na dveře.

,,Já tam jdu," řekl Loki.

Otevřel a já začala slyšet hlasy, potom přišli, Loki a Thor.

,,Ahoj," pozdravila jsem ho.

,,Odin tě chce vidět," vyhrkl bez pozdravu Thor.

,,Dobře, aspoň mu vynadám," řekla jsem bez citu, ,,a co Loki?"

,,Jde s námi."

,,Fury o tom ví?"

,,Jo, už jsem s ním mluvil."

,,Tak jdem," zavelela jsem a chytla Lokiho kamarádsky okolo krku.

,,Co to děláš?!" Vyjel na mě Loki.

Jistota||Loki ff Kde žijí příběhy. Začni objevovat