Jennie'den
Başım çatlıyor. Siktir!
Yavaşça doğrulduğumda yanımdaki kız ile yine iyi boklar yediğimi anladım. Komidinin üstündeki ceketimin cebinden 200 tl aldım ve kızın yanına parayı koyarak odadan çıktım. Bardan ayrılırken 5 yıldır burada çalışan ve arkadaşım olan Hyun-ah'a selam verdim ve kapının önündeki spor arabama binerek eve gitmeye başladım.
Kendimi tanıtmadım değil mi? Ben Jennie, Jennie Kim. Kim Holding'in sahibinin kızı. Annem yok. Yani var ama neyse oralara girmeyelim.
Babam ise işkolik. Ben ise... lise sona giden serserinin tekiyim. Ve doğru bildiniz lezim. Kızlarla ilişkiye girer ve bir daha yüzlerine bakmazdım. Ancak asla okuldaki kızlarla birlikte olmazdım. Okulda peşimden ayrılmazlardı. Ve bu iğrenç olurdu.
Okulda ve hayatta tek bir arkadaşım vardı, Jisoo. Ah, hayır tabikide. Onu sadece arkadaşım olarak görüyorum. Bu arada o da lezdi. Ancak o benim gibi değildi ve gerçek aşk yaşamak istiyordu. O gerçek aşka inanırdı bense gerçek zevke.
Neyse hobilerime geçelim.
-Kız sikmek.
-Kızları üzmek.
-Kızlarla oynamak.
Bu arada kızlarla birlikte olurdum ancak asla altta olan taraf olmazdım. Ve çıplak olan tarafta. Kendimce kurallarım vardı.
Ben öpüşmezdim.
Birisinin yanında çıplak kalmazdım.
Ve en önemlisi bir daha o kişinin yüzüne bakmazdım.
Bunları kabul edenleri ise gerektiğince mutlu ederdim.Eve geldiğimde hemen duşa girdim ve üstümü değiştirdim.
Aslında okulun forması vardı ancak okul benimken giymeye ne gerek vardı değil mi?
Gözlüklerimi de takarak evden çıktım ve arabama yeniden binerek okula gittim. Çoktan 3.dersi bitirmiş ve teneffüse girmişlerdi.
Bahçedeki çardakta oturan Jisoo ve yine ona yavşayan Tae. Bu çocuk ne zaman vazgeçecekti? Yanlarına gittiğimde Tae yine korkusuzca önümde dikildi. Ben de cebimden para çıkartarak tae'nin gömleğinin cebine koydum ve omzunu pohpohlayarak konuştum.
-Hadi koçum git kendine sikecek kız bul. Bu kız senlik değil.
Tae biraz bana yaklaştı ve burnundan soluyarak konuştu.
Tae:En azından senin gibi eşcinsimi acımasızca sikmiyorum.
Size söylememiştim değil mi? Benim lez olduğumu biliyorlardı ancak Jisoo açıklamak istememişti. Neyse konuya dönelim. Kendini ne sanıyordu? Kollarımı göğsümde bağladım ve penisine tekme atarak kulağına eğildim.
-Çok istersen seni de sikerim erkek orospusu. Ne dersin?
Tae'nin arkadaşı umduğum gri saçlı çocuk gelip onu kolundan tutarak okula götürdü. Okulun bize bakmasını umursamadan çardağa yeniden geçtim. Jisoo'nun yanağımı gösterdiğini gördüğümde ona yanağımı çevirdim. O beni öperken ben ise bize bakan kıza bakıyordum.
İnşallah bu okuldan değilsindir güzel kız.
İçimden geldi. Baya smut olabilir o yüzden rahatsız olanlar/olacaklar buradan geri dönsün lütfen.