4.Bölüm

19.9K 330 102
                                    

Jennie'den

"Çıkışta alışveriş yapalım mı?"

"Jisoo daha dün yaptık ama yine de yapalım."

İkimiz gülüşürken gelen Lisa ve Jungkook ile yüzüm asılmıştı. Jisoo Lisa'nın yerinden kalkarken Lisa duvar kenarındaki yerine geçti ve o geçince ben de hemen yerime oturmuştum. Jungkook Lisa ile konuşurken üstüme eğiliyordu. Ve, ve bu çok rahatsız edici.

"Fazla eğilmesen diyorum. Eğer çıkar mısın desen ben çıkardım zaten."

Diyerek Jisoo'ların yanına gittim. Rose ile Jisoo, nasıl desem... fazla samimilerdi?

Jisoo yoksa sen...

Onlarında havasını bozamam diye düşünerek bahçeye çıkmıştım. Birisinin bana sarılması ile olduğum yerde donarken kendime geldiğimde sarılan kişiyi hemen itmiştim. Kim olduğuna bakınca bu Mino'ydu. OHA!

Çocukluk arkadaşım 10 yıl sonra geri mi dönmüştü?

Hemen ona geri sarıldığımda hayatımın sayılı anlarını yaşıyor gibi hissediyordum. Bu hissi sadece Jisoo ve Mino'da yaşamıştım. Ve dün Lisa ile... neyse bu önemli değil.

Herkes bana şaşkınca bakarken ben sadece Mino ile ilgileniyordum. Kol kola yürüyerek okula girerken bazılarının konuşmasını duyuyordum.

"Oha hani bu kız lezdi?"

"Hem kız hem erkek, sürtük!"

"Bu kızdan korkulur amk"

Ve daha neler neler..

Mino'ya dönerek sordum.

"Ne zaman döneceksin?"

"Kızım daha yeni geldim. Bir yavaş!"

"Cevap?"

"Öhöm, ölene kadar buradayım?"

Heyecanla "NE?" Diye bağırarak Mino'nun kucağına atlarken bana değişik ve sorarcasına bakan birisiyle karşılaştım.

Sanırım kurallarıma bir şey daha eklemeliydim.

'Kıskandırmak'

JenLisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin