VII.
Harry“Fajn. Ja idem ozdobiť túto miestnosť,” usmejem sa.
“Pomôžem ti. Vždy som milovala Vianoce, bohužiaľ môj manžel ich moc nemusel. Konečne sa môžem zase smiať,” povie mi nadšene.
A tak ďalšiu hodinku ozdobujem miestnosť podľa jej pokynov a staviam stromček. O deviatej sa konečne začne dom prebúdzať k životu. Už som stihol dokonca aj urobiť raňajky a vianočný obed aj s večerou. Že viem variť je jediná dobrá vec, ktorá sa mi u Dursleyovcov stala. Aspoň nezomriem hladom a dokážem navariť aj pre Koriho. Dole do jedálne sa ako prvá dostane pani Weasleyová s ostatnými v pätách. Keď ma zbadajú pri stole, ktorý je preplnený tým najlepším jedlom zostanú v šoku pozerať. To nehovorím, keď uvidia tú výzdobu.
“Šťastné Vianoce,” usmejem sa.
“Harry! Ako sa ti to podarilo? Mal si nás zobudiť! Pomohli by sme ti!” zvolá pani Weasleyová.
“Teda kamoš. Nemám slov,” žasne Ron.
“Šťastné Vianoce, láska …. Ako si to tak rýchlo dokázal?” pobozká ma Kori.
Ako jediný mi napriek šoku odpovedal.
“Nebolo to tak náročné. Zvlášť keď som mal pomoc, ktorá mi radila ako to vyzdobiť. A variť som sa musel naučiť u Dursleyovcov, takže to bol najmenší problém,” usmeje sa a opriem sa o Koriho, ktorý má položenú hlavu na mojej.
“Harry….toto je úžasné,” príde ku mne Sírius a vytrhne ma s Koriho náruče, aby si ma mohol vziať do svojej.
Kori zasyčí ako je mu to proti srsti, ale nič neurobí. Pousmejem sa naňho a on sa uvoľní.
“Tak sa najeme a pôjdeme si dať čaj do obývačky, čo poviete?” spýta sa pani Weasleyová a všetci si sadneme za stôl.
Po raňajkách si s čajom sadneme do obývacej miestnosti. Nikto si nič nevšimne, až keď príde posledný člen našej malej rodinky, Remus, tak sa ozve obraz Lady Blackovej.
“Krásne Vianočné ráno všetkým,” povie šťastne.
“Krásne…..Cože?” zastaví sa Remus v odpovedi a pozrie sa šokovane na obraz.
“Lady Blacková…...Mami?” povedia všetci naraz a Sírius k tomu veľmi šokovane.
Nikto to nechápe. Uškrniem sa.
“Ako to, že ste zrazu tak…. milá?” spýta sa Molly.
“To kliatba na mojom obraze. Vďaka Harrymu som však zas voľná,” usmeje sa šťastne na všetkých.
Všetci však otočia svoj pohľad na mňa. Nevinne sa na nich pozerám. Skryjem si tvár do Koriho košele, pretože sa mi chce hrozne smiať. Keď som už ako tak pokojný, tak sa na nich pozriem.
“Bola zakliata. Preto na každého kričala. Na stene za ňou bola kliatba v inom jazyku a trebalo ju preložiť. Našiel som jednu knihu, v ktorej bolo toto napísané. Tak som ju jednoducho odčaroval,” pokrčím ramenami.
“Áno. A som mu vďačná. Vieš ako mi bolo, keď som sa s tebou nemohla v pokoji porozprávať, Sírius?” spýta sa Lady.
“A mne bolo hrozne matka,” usmeje sa Sírius.
Tak tieto Vianoce sa vážne podarili. Do večera sme sa zabávali a konečne ideme o jedenástej do postele. Už mi to chýbalo. Postieľka moja milovaná, už ťa neopustím. Ľahnem si do nej a roztiahnem sa. Kori skončí pri mne a pobozká ma. S radosťou mu bozk oplatím. Cítim sa tak dobre a uvoľnene, že chcem viac. Cítim, že som pripravený na všetko, čo mi je Kori ochotný dať.
BẠN ĐANG ĐỌC
Harry Potter a Nečakaný Osud
FanfictionWarovanie: Poviedka je trochu nezvyčajná, takže nemôžem povedať, že je to iba alebo priamo SLASH - CHALAN x CHALAN, ale veď uvidíte čo tým myslím. Možno neskôr bude aj M-Mpreg, ale to ešte uvidím, pretože je to už dosť zvláštne aj bez neho :D. Posta...