Ďalší príbeh :) tento je dokončený, len sem pridám zvyšné časti. Taktiež ho nájdete na mojom blogu kiliaice1415.infoblog.sk ako všetky moje poviedky :)
I.
HarryIba sa začal môj štvrtý ročník v Bradaviciach a ja už zase meškám na hodinu Starostlivosti o kúzelné tvory, ale aj tento rok ju vyučuje Hagrid, takže to nebude taký problém. NAŠŤASTIE! Po Obrane je to moja najmilšia hodina. Milujem zvieratá a tie magické sú ešte lepšie. Vždy mi prišlo, že im rozumiem lepšie ako ľuďom a aj s nimi veľmi dobre vychádzam. Prišli sme na hodinu a zistíme, že našťastie sa ešte nezačala. Hagrid akurát príde a rozkáže, aby sme išli za ním. Zastaví sa neďaleko od lesa.
“Určite si spomínate na minulý rok, keď som priviedol svojho priateľa Hrdozobca. Ako si pamätáte, tak bol to Hyppogriff. Pamätá si ešte niečo o Hyppogriffoch?” spýta sa.
To by nebola Hermiona keby sa nahlásila.
“Áno Hermiona?” spýta sa Hagrid.
“Sú to majestátne a hrdé tvory. Sú to hybridy orla a koňa. Takmer vždy žijú v stáde a len výnimočne sa od neho oddelia. Nikdy nedovolia, aby sa k nim niekto priblížil bez dovolenia. Vždy sa najprv musí pokloniť dotyčný jemu a až keď to Hyppogriff schváli a poklonu mu opätuje, tak sa k nemu môže dotyčný priblížiť……”
“Áno, áno. Dobre Hermiona to stačí. Ako si povedala, sú to majestátne a hrdé tvory. Dnes tu mám pre vás Gryphona,” ukáže na stromy.
Spomedzi stromov sa vynorí nádherný zlatý Gryphon a za ním niekoľko ďalších v rôznych odtieňoch hnedej a oranžovej. Ten zlatý je z nich aj tak najväčší a najkrajší.
“Dnes tu môžete vidieť celé stádo Gryphonov. Môžete si všimnúť, že sú to hybridy orla a leva. Snáď dnes nebude nikoho pokúšať sa k ním priblížiť bez dovolenia,” prísne sa pozrie na Malfoya.
“Ten najväčší Gryphon so zlatým perím je vodca stáda. Volá sa Leo. V stáde platí, že najprv si musíte získať alfa samca, inak vás bude považovať za hrozbu pre ostatných členov stáda. Ďalší zaujímavý fakt je ten, že Gryphon je oveľa viac hrdý ako Hyppogriff. Ak ste čítali svoju učebnicu, je tam spomenuté, že v muklovskom svete je kráľom zvierat lev. Pri magických zvieratách je kráľom zvierat Gryphon. Dokonca aj Draci prejavujú pred Gryphonom úctu. Tak. Kto by mal záujem priblížiť sa k alfa samcovi?” usmeje sa Hagrid.
Všetci sa začnú mrviť ako by mali v nohaviciach mravcov. Pozriem sa na Lea a moja mágia začne vo vnútri mňa víriť. Neviem čo sa to deje, ale našepkáva mi aby som išiel bližšie k Leovi. Vyjdem z davu. Oči mám stále na Leovi. Ten keď zaznamená pohyb, zdvihne hlavu a naše oči sa spoja. Leo sa hrdo vystrie a stále sa mi pozerá do oči. Zalapám po dychu.
“Výborne Harry. Zvládol si to už minulý rok. Teraz by si mal vedieť čo robiť,” usmeje sa Hagrid.
“Zastav Harry. Nechoď k nemu bližšie,” počujem jeho hlas z diaľky, ale zastavím.
Leo sa posunie ku mne bližšie.
“Harry pokloň sa!” prikáže Hagrid, ale ja som stále pripútaný očami k tým Leovim.
Leo sa zastaví a urobí niečo, čo nikto nečakal. Pokloní sa mi. On sa mi poklonil ako prvý! Teraz počujem zalapanie po dychu od ostatných.
“Toto som ešte nezažil. Harry, on sa ti podriaďuje. Je na tebe či prijmeš alebo n…..” nedopovie Hagrid.
ESTÁS LEYENDO
Harry Potter a Nečakaný Osud
FanficWarovanie: Poviedka je trochu nezvyčajná, takže nemôžem povedať, že je to iba alebo priamo SLASH - CHALAN x CHALAN, ale veď uvidíte čo tým myslím. Možno neskôr bude aj M-Mpreg, ale to ešte uvidím, pretože je to už dosť zvláštne aj bez neho :D. Posta...