"Vstávej, už jsme tu" žduchla do mě má kamarádka. "Super" zaradovala jsem se a vystoupila z letadla rovnou za ní.
Kousek od letiště už na nás čekalo auto i s řidičem, který nás má odvést k hotelu.
Dívala jsem se všude okolo na krajinu a cestu, která ubývala strašně pomalu.
"Už?" Zeptala jsem se nejistě, když auto zastavilo.
"Ano, už jsme tu, můžete vystoupit z auta" odpověděla mi mamka s úsměvem.A já se nedočkavě podívala na svou kamarádku, která se usmívala od ucha k uchu.
Popadli jsme své kufry a rozeběhli se jako malé děti k hotelu, kde máme teď chvíli zůstat.
Došli jsme k recepci a ubytovali se. Dostali jsme pokoj číslo 223, ve 2 patře.
Nastoupili jsme do výtahu a čekali, než vyjede do 2 patra.
"Tak jdeme" zaradovala se Ditte. A vyrazila rovnou na dlouhou chodbu.
"Tenhle! Tenhle je náš!" Zakřičela již kousek od výtahu.
Mamka odemkla dveře a mě se naskytl pohled na nádherný pokoj. Postele byly měkké a všechno bylo krásně čisté a útulné.
"To je krása" vydechla Ditte a já se šla podívat za ní.
Tak krásný výhled jsem opravdu nikdy neviděla. Z balkónu byl přenádherný výhled na město, které bylo sice maličkaté, ale přesto krásné.
Takže je tu nová knížka! Tohle je jen takový kratší úvod, ale i tak doufám, že se vám kniha bude líbit! 💞💗
Budu moc ráda, kdyby jste mě nějakým způsobem podpořili. Ať ne to like, koment nebo jen přečtení, tak si toho moc vážím! 💛💚💜
Děkuju za vás!! 💖💘
YOU ARE READING
I Love you, idiot :) | Marcus & Martinus
FanfictionTexting, Calling and Messaging Will never Be as good As having You next To me 😔💔