~3~

65 5 0
                                    

Trefit zpátky za Ditte nebylo zase tolik těžké, protože se odtamtud šířil obrovský hluk, který nelze přeslechnout.

"Kde jsi byla tak dlouho?" zeptala se hlasitě, abych ji slyšela. "No, j-já jsem" zaváhala jsem nad odpovědí. "Já jsem šla ještě na záchod a pro to pití" ukázala jsem láhev s pitím. "Aha" usmála se a dále se věnovala koncertu.

Nevím proč, ale nechtěla jsem jí říkat, o tom jak jsem potkala MandM a mluvila s nimi přímo z očí do očí. Měla jsem blbý pocit z to, že jsem ji tu nechala a mluvila s jejími idoly.

Koncert "neznámého" interpreta skončil a měli právě začít Marcus and Martinus. Ditte se na mě nedočkavě podívala a začala neuvěřitelně moc vyskakovat do vzduchu. "Já se ak neuvěřitelně moc těším. Nedokážu uvěřit, že za pár minut spolu poprvé uvidíme naše idoly naživo!" křičela a radostně se usmívala. "Já taky ne!" usmála jsem se na ni.

Z pár minut začal úvod jejich koncertu a tak začali všechny fanynky nehorázně křičet a snad každý si vytáhl svůj telefon a začal koncert natáčet. I já jsem jsem si tedy hrábla do kapsy ze které následně telefon vytáhla a spustila natáčení.

"Pane bože! Pane bože" zakřičela Ditte vedle mě a začala ještě více skákat div neodletěla pryč. Podívala jsem se tedy zpět na podium a opravdu je opět spatřila. Opravdu tam byli. Živí, zdraví, prostě reální. Už to nebylo jako z mobilu nebo počítače, takový neuvěřitelně nádherný pocit jsem snad nikdy nezažila.

Za chvilku skončila už snad 5 píseň a teď právě měla začít First kiss a tak si kluci začali vybírat first kiss girl. Rozhlíželi se po celém areálu.
"Doufám, že nás vyberou!" Řekla Ditte věřícně. "No, to nevím. Je tu dost lidí na to, aby nás..." chtěla jsem se k tomu taky vyjádřit, ale přerušil mě blonďák, který se na upřeně díval a natahoval ruku.

"Běž tam! Rychle!" Popostrčila mě Ditte blíž k pódiu. Všichni se na mě vražedně dívali a já měla srdce snad až v žaludku. Ještě jednou jsem se na Ditte nevěřícně otočila a viděla jsem jak má zdvihlé palce nahoru a ukazuje na podium.  Bohužel jsem to, ale nevychytala a zakopla o poslední schod, myslela jsem, že to nevychytám a spadnu. A věřte nebo ne, byl by to dost bolestivý pád. Zamlželo se mi před očima a já už jen čekala tu bolest až se narazím na schod, naštěstí mě ale chytly dvě silné paže, tak jsem konečně mohla otevřít oči a spatřit tu nádhernou tvář plnou nadějí.

Vítězně mě zdvihl nad podium a položil mě nohama jemně na podium. Celé publikum bylo ticho. I Marcus nic neříkal, pak m to ale asi připadlo trapné a tak oznámil že začne písnička First Kiss. Martinus mě dovedl k židli na kterou jsem si následně sedla a začala se houpat do rytmu. Oči mi sjely na Ditte, která skákala do vzduchu jak pobouchaná a mávala.

Bylo to neuvěřitelné být tady na podiu se svými idoly. Nevěřila jsem, že někdy půjdu na jejich koncert, že je uvidím na živo, že s nimi promluvím z očí do očí a dokonce, že budu sedět tady na podium jako First Kiss girl. Neuvěřitelné a ohromující. Akorát je mi líto Ditte, přece jen je zná dýl a má je asi radši než já.

Užívala jsem si ten pocit, houpala jsem se do rytmu sem tam, něco taky zazpívala a usmívala se na všechny v hledišti. Ditte se spokojeně usmívala a já byla neuvěřitelně šťastná.

Potom, ale písnička skončila a já musela z podia sejít zpět za Ditte, bylo to smutné, ale vždy všechno musí mít svůj konec. Došla jsem za Ditte, která se usmívala od ucha k uchu. "Co je?" zeptala jsem se nejistě, když jí hrál najednou šibalský úšklebek. "Ale nic" zasmála se a dál se věnovala koncertu...

Tak je tu nová kapitola! Snad se vám alespoň trošiličku líbila 😅❤️ Měla jsem ji hrozně moc dlouhou dobu rozepsanou, tak snad bude mít aspoň trošku úspěch👌🏼 Další už mám taky načatou, tak snad vyjde za kratší dobu, jako tahle😂😅 Mám vás moc ráda😍 Moc bych si vážila, kdyby jste mi dali vote nebo nějaký pěkný komentář❤️

ILY❤️🖤

HOPE YOU LIKE IT!

PS: (skoro 700 slov)

I Love you, idiot :) | Marcus & Martinus Where stories live. Discover now