Chapter 3

81 15 10
                                    

,,Larssone, Ridgewelli, vy půjdete první. Kdyby tam někdo byl tak vás zabije a my můžeme mezitím utéct."

,,To je milý no." Utrousil Tord. ,,Stejně jako ty." Popíchl ho Tom a Tord jen protočil očima.

Matt mezitím zkoumal kameru. Pokusil se s ní trochu seznámit, aby věděl jak se s ní manipuluje, u každé kamery je to přeci jiné. ,,Ahoj, já jsem Matthew, zkráceně Matt a ty?" Usmál se a jeho výraz vypovídal, že rozhovor s neživou, elektronickou kamerou myslí vážně.

Po pár sekundách to vzdal a pokusil se něco natočit. Určitě mu to přidalo na egu. ,,Já jsem úplný vloger! Jako nějaký youtuber vloguju." Usmál se pyšně pro sebe. Ostatní jen na něj hodili ,Poker Face' a nechali ho si hrát. ,,Čaute diváci! Tu vidíte kameny obrostlé mechem. Je to.. velmi... um.. zajímavé." Usmál se Matt a udělal pár záběrů na zmíněnou horninu. ,,Jo, obzvlášť když to jsou kameny u budovy, která je zkřížená s Černobylem a Bohnicemi." Uchechtl se Hellucard a Matt jej obdařil ošklivým pohledem a dál ho už ignoroval. ,,A zde máme krásný záběr na ohlou blikající lampu! Co na to říkáte neznámý člověku?" Namířil kameru na starou lampu a následně na jeho kamaráda. ,,Je to... Krásné..?" Odpověděl Edd a spolkl kousavou poznámku na jeho dětinské chování.

,,Tak poběžte!" Zakřičel Tord a vyběhl k hlavním dveřím oné budovy. ,,Kdo bude poslední u dveří bude celej měsíc nosit všem v práci kávu!" Zasmál se a Matt s Eddem se za ním ihned rozeběhli. ,,To není fér! Ty si byl už na půlce cesty!" Protestoval Edd a doběhl ke dveřím. ,,Hold.. To není můj problém." Ušklíbl se Tord a obdařil ho arogantním výrazem.

Pokusil se dveře otevřít, ale byli zamčené. ,,Proč nejdete dovnitř?" Optal se Matt když k nim doběhl. ,,Je zamčeno." Odpověděli Edd s Tordem naráz. ,,Halo? DING DONG je někdo doma?" Zazvonil hraně na zvonek Matt. ,,Dobře nedá se zvonit.." Zamumlal a pokusil se dveře otevřít. ,,A stále jsou zamčené! Překvapivě.." Rýpl si Tord.


Update: 23.11. 2019 / 22:17
--------------------------------------------------------

-Hello Nuttelo!

Doufám, že se vám kapitolka líbila! Přeji všem, aby si užili blížící se Velikonoce a s nimy i tuto kapitolku! 

Mějte se, smějte se, bavte se a....

Bye Kaktusáci a Kaktusačky!

2019- Tak tohle jsem moc ani neupravovala. Jen pár překlepů a koncovky -li a -ly

,,You Never Come Back" [Outlast I x EW]Kde žijí příběhy. Začni objevovat