Medya ; Yankı ve Yosun ....
Neden diye düşündü yosun, neden canı yanıyordu neden ? . Haykırası geldi o anda bağırıp çağırıp yıkıp dökmek aynı içindeki gibi... Ailesi neden sevmiyordu onu ? Neden ? Ne yapmıştı ? Daha bugün 17 yaşına basmıştı oysaki.Hoş kimsesi yok zaten şuan kendini bi sahile atmış yanında içki şişeleri uyuşturucu ve sigara bu öldürücü 3 madde . Onu hayattan tek soyutlayan tek kurtaran şey, o ne kadar zararlı olsa da bırakamıyor ve yine başlıyordu çok küçük yaşta başlamıştı hayatı kendine zindan etmeye 14 yaşında sigara, 16 yaşında uyuşturucu ve içkiye başlamış tı. Bu dışardan acı verici olsa bile umrunda değildi, zaten kafası da yerinde değildi ama olsa bile bu dışardan acımsı görünüşünü umursamazdı bile .
Öyle bi kızdı asabi ve saldırgan , diğer kızlar gibi gezmez ve fotoğraf çekinmezdi ona göre değildi bu hayat . En büyük örneği her gece yatarken " allahım al canımı öldür beni " olurdu bu küçük kızın duası can sıkıcıydı ....
Son şişesini bitirince ayağa kalkmak için niyetlenirken başı dönüp düşecekken " hobaa güzelim hayırdır akşam prensini bekliyosun galiba " diyen adama bakma tenehzülü etmeden gitmeye çalışker diyelim bileğinden tutularak o lanet herifle burun buruna geldi .
İçinden koca bi lanet savurup tam konuşacağı sırada adamın belindeki elleri genişlemiş hatta hiç tutmuyordu yüzüne aniden gelen sıcak bi sıvı yanağından çenesine yol alırken daha deminki adam yerde tam kafasından vurulmuş yerde kanlar içinde yatıyordu ilk başta inanmadı olanlara ' sarhoşum ondan dır ' diyip kendini kandırdı taki eline sıcak bir sivi düşene dek ..... yosunu kan tutardı kan görmeye dayanamaz .
Şuan dışarda olduğu için hiç bakmadı eline ne silmek istedi nede başka bişey. Arkasına döndü ve evine doğru yürümeye başladı arkasında bi ayakkabı sesi işitti baya yakınlardan geliyordu işte sonrada kokusu geldi . Erkeksi çok keskin bi kokuydu bu nasıl bu kadar ilgisini çekmişti .
Adamı dibinde hissedince arkasına dönme isteği ile döndü dönmesiyle bilinci kapandı sonrası karanlık....
Yankı ;
İzliyordu. Nefretle bakıyordu ne vardı sanki bu kadar içecek ne vardı? Kendine neden zarar veriyordu . Merak etti yankı , ama bu halinden hemen çıktı onaney di... kalkıyordu yavaşça tam gidecekken bi erkek onu durdurdu ne yapacağını anlayan yankı yanındaki keskin nişancıya dişlerini sıkarak " hazırlan " dedi tıslayarak onun olana dokunacaktı sinirlendi aynı sinirle " indir " diye emir verdi ve tam dudağına yapışacakken tam kafasın dan indirdi giderken cebinden zarf çıkardı ve masaya fırlattı " kimseye görünmeden bu şehri terk et ! " diyerek yine emretti ve koşar adımlarla nefret beslediği kızın yanına vardı . İlk arkasından geldi yavaş ama aynı ritimde ilerledi kız bunu fark etmiş olacak ki arkasını döndü yankı önceden hazırladığı mendili kızın burnuna götürdü ve bayılttı kızın sakince kucağına basılmasını izledi . Lanet etti geçmişi ne iğreniyodu bu kızdan iğreniyodu her şekilde nefret ediyodu .
Yosun'dan devam :
Ah başım çok ağrıyo lanet olsun lanet güneş ışınları bi dakka benim odama güneş işini girmez ki noluyo lan nerdeyim ben?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
• ! NEFRET ! •
ChickLitİhanet ve öç alma hırsı onuda yakalamıştı.. Her türlü her şeye hazırlıklıydı Yankı , yankı diyorum çünkü o hikâyemizin ana karakteri . Yankı Demirel tamamen nefretle büyütülen bu çocuk kan'a izdiham'a ve vahşet ' e aç . kısaca kasırga ve kıyamet gi...