1.rész

128 2 2
                                    

Reggel a ébresztőmre ébredtem...kicsit meglepődtem mivel nem állítottam be,mikor lementem a nappaliba mindenki pakolt minden szart,ruhát,sőt igazából mindent, aztán oda mentem apához megkérdezni hogy most mivan,ő a letette a kezében lévő dobozt és ezt mondta:

-Várj te még nem tudod? -értetlenkedett

-Mit is kéne tudnom?

-Hát költözünk.

-Hova?

-Norvégiába,azon belűl Troforsba.

Én ekkor megörültem és felfutottam a szobámba pakolni. Egy másfél óra múlva kész  is lettem. Megnéztem a többieket hogy hogyan állnak a többiek. Észrevettem hogy már mindenki várt engem ekkor boldogan oda indultam akik furcsán néztek rám,én nem értettem és magamra néztem és rájöttem hogy pizsiben vagyok. Ekkor megfogtam a bőröndöm és elkezdtem benne ruhákért turkálni,dobálni kezdtem a ruhákat mikor a bátyám felvett egy szettet a földröl és a fejemre dobált azokat. Ekkor felmentem a fűrdőbe és átcseréltem a ruhákat.
"Reptéren"
Felszálltunk a gépünkre,és 3 nap múlva oda is értünk,apa közölte velünk  hogy a Gunnarsen és a Smith család szomszédjaik leszünk. Ekkor 2 fiút láttunk meg focizni és az egyik oda jött hozzánk.

-Jónapot! Gondolom önök az új szomszédjaik őrülők hogy megismerhetjük egymást.

-Szia, nyugodtan tegezhetsz minket.-nevetett fel apa.

-Oké, és mi a nevük?

-Én Kamilla Black vagyok!-Szólaltam meg. Ő pedig az apám:Daniels Black. Az anyám: Mrs Laila Black. Ez a faszfej bátyám pedig:Adrian black.

-Én Marcus Gunnarsen vagyok, az ott pedig az ikrem   Martinus Gunnarsen.  Az anyám:Gerd Anne. Az apám pedig:Kjell Erik. Ha szeretnének átjöhetnek vacsorára.

-Köszönjük a meghívást.-Mosolygott a fiúra apa.

"Este"
Készülödtünk a vacsorára,bekopogtunk az ajtón és egy kedves férfi nyitott ajtót.

-Jónapot! Gondolom ti vagytok a szomszédok,köszönöm hogy elfogadtátok a meghívást.-Mosolygott ránk a férfi.

Mi besétáltunk a lakásba és bemutatkoztunk. Gerd Anne lehívta a fiúkat megvacsiztunk és felmentünk Xboxozni a fiúkkal. Marcus és Martinus játszottak Fifaval,Martinus megverte a játékban Marcust ezért  Marcus kergetni kezdte Martinust én próbáltam vissza  folytani a röhögést.  Marcus megbotlott az egyik kontrollerben és rám esett én egy kicsit  zavarba jöttem. Vázolom a helyzetet:én háttal fekszek a földön Marcus pedig rajtam hasalt,észre se vettük hogy Tinus kiment a szobából és még alig ismertük egymást (Maccel) De a szája közeledni kezdett az enyémhez és már szinte súrólta az ajkaimat,amikor szólt apu hogy mennünk kell.......



I think love found me ......           (magyar) Where stories live. Discover now