iyi okumalar
sizi seviyorum...
jaebum
1.31 am
sevgilim..
güzel gülümseyişini eksik etme yüzünden
fakat biliyorsun
olur da zorlanırsan
tekrar dönebilirsin bana
her zamanki gibi bekliyor olacağım
asla vazgeçmeyeceğim sendenflashback
"youngjae! neden ağlıyorsun?" jaebum endişeyle sordu koltukta ağlayan sevgilisine.
"n-ne ağlaması? gözüme bir şey kaçtı sadece..."
jaebum koltuğun önünde dizlerini kırıp oturdu. youngjae ile yüz yüze geldiklerinde konuşmaya başladı.
"youngjae." bahanesine inanmadığını belli edercesine söylemişti adını.
"gerçekten, bir şey kaçtı sadece." kafasını eğdi youngjae.
elini sevgilisini çenesine koyarak hafifçe kaldırdı. göz göze geldiklerinde tekrar etti sözlerini.
"youngjae, ne oldu? anlat hadi bana."
youngjae daha fazla direnmenin anlamsız olduğunu biliyordu. fakat konuşmaya başladığı an ağlayacağından da emindi.
"s-sadece, sensiz kalacağım zamanları düşünüyordum.."
jaebum baş parmaklarıyla youngjae'nin gözyaşlarını sildi.
"sevgilim, bensiz kalmayacaksın. seni hiçbir zaman bırakmayacağım. bilmiyor musun bunu?" cümlesinin ardından gülümsedi.
"biliyorum tabii.." youngjae onsuz kalacağını bile bile gülümsedi sevgilisinin sözlerine. "yine de düşünşnce üzüldüm işte."
sözlerinin ardından jaebum koltuğa oturarak sevgilisini göğsüne çekti. küçüğün gözyaşları dinmek yerine daha çok artmıştı.
sebebini anlamıyordu jaebum. neden ayrılmayacaklarını bilmesine rağmen ağlıyordu sevgilisi?
"youngjae, bir tanem..hadi daha fazla ağlama artık. böyle devam edersen ben de ağlamaya başlayacağım."
youngjae kafasını jaebum'un göğsünden kaldırıp gözlerine baktı sevgilisinin. bir daha böylesine bakma şansı olur muydu bilmiyordu.
boynundan başlayarak tüm yüzüne öpücükler bıraktı. çenesine, yanaklarına, burnuna, alnına...böyle devam etti öpücükleri. jaebum şaşırsa da ağzını açmadan durmakla yetindi.
youngjae gözyaşlarıyla ıslanan dudaklarını jaebum'un kurumuş dudaklarına bastırdı. hatırlamak istercesine öpüyordu, son sefermişcesine..
jaebum sevgilisinin bu hareketlerini anlamdıramamıştı,
ertesi gün youngjae'yi yanında göremediği vakte kadar.flashback sonu
eğer onu son kez gördüğünü bilseydi
bir an olsun kollarını ondan ayırmazdı jaebum....
bir sonraki bölüm final
sizi seviyorumm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝟏.𝟑𝟏 𝐚𝐦 : 𝟐𝐣𝐚𝐞
Short Storyー tamamlandı ❝ yalvarırım geri dön bana. bir daha gitmeni istemiyorum.❞ - kısa hikaye © mindaextae