Capitolul 6: Am un unchi?

4 0 0
                                    


Toti monstrii se dau un pas inapoi cand ma vad. Incep sa-mi misc cutitele intr-un cerc de o viteza uluitoare si arunc cinci in caput a trei varcolaci, un vampir si o vrajitoare. Aud o voce in spatele meu care imi spune.

Lucifer: De aici ma ocup eu fiule.

In timp ce Lucifer invoca un demon al focului eu il chemam pe Rangar .

Rangar: Da stapane?

Erik: Ajut-l pe Lucifer!

Rangar: Bine.

Criss apare in spatele meu si ma intreaba ce vrea sa faca Lucifer.

Erik: O sa invoce un demon de foc pentru al ajuta.

Criss: Aha

Din umbra copacilor se aude un vant puternic care bate. Din intuneric apare un Demon de Vant.

Iris: Buna, eu sunt sefa acestei operatiuni. Nu am venit sa lupt, sunt aici pentru Erik.

Erik: Cu ce te ajut?

Iris: Tu trebuie sa vi cu mine.

Erik: Daca refuz ?

Iris: Trebuie sa vorbim ceva in particular.

Erik: Vad ca ai aripi, hai sa vb sus.

Iris: Dar tu nu ai aripi.

Erik: Serios?

Pun masca pe fata si simt o durere cum vine din spate. Cad pe jos si tip foarte tare de durere. Criss se apropie de mine si ma ajuta sa ma ridic. Ma tine doua minute si-mi revin. Toata lumea e socata ca si mine. In spatele meu simt un nou set de aripi. Un set verde inschis sus si verde lime jos la pene. Ma ridic si Iris vine dupa mine. Ajungem undeva la douazeci de metri inaltime.

Erik: Spune.

Iris: Domnule, eu am fost trimisa aici sa va progejez.

Erik: Ce?

Iris: Bunicul tau ma trimis, el e rege peste monstri, si ma trimis sa va aduc la palatul lui.

Erik: Sa-i spui ca nu pot veni acum, an treaba cu liceul, poate in vacanta de vara o sa vin.

Iris: Da domnule!

Coboram si Iris le ordona monstrilor sa se retraga. Criss vine la mine si ma controleza sa vada daca nu cumva am rani sau daca mi-a facut ceva.

Erik: Criss, stai linistita, nu am nimic, doar am vorbit.

Criss: Bine.

Erik: Lucifer, de ce nu mi-ai zis de bunicul meu?

Lucifer: Deci asta a vrut sa vorbeasca ch tine. Da ai un bunic care este regele tuturor monstrilor.

Erik: In vacanta de vara ma duc la el.

Lucifer: Bine.

Ethan: Erik, sa nu uiti ca vara asta avem tabara de antrenament.

Erik: Nu o sa uit. Daca e ceva imi dai mesaj.

Criss: Erik, sti ca mai e decat o luna pana la vacanta nu?

Masca Iadului Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum