Capitolul 1: Noua Colega

26 1 2
                                    

Salut,  eu sunt Erik și am 17 ani,  peste o lună și câteva zile fac 18, am ochii căprui și părul negru. Sunt în ultimul an de liceu și de-abia astept sa termin liceul. Am uitat sa va zic,  stau singur în casa mea, părinți mei sunt în altă țară și eu am rămas aici pentru a termina liceul și Facultatea. Gata cu prezentările și sa incepem povestea.

Sunt pe o pajiște plica nu flori unde nu se vede nimic pe o rază de kilometri lungime. Dintr-odată un bubuit puternic se aude în spatele meu,  ma intorc repede sa vad ce este, totul era în flăcări, din acele flăcări se auzea o voce,  imi zicea sa vin după ea,  imi va arata adevăratul meu scop. Ma apropi de focul care ma cheamă și o umbra ma apuca de braț și ma trage departe de foc. După aceea pământul se crapă și pic intr-un întuneric sinistru. Dintr-o dată aud o melodie și ma trezesc. Era alarmă de la telefon,  ma anunță că într-o ora încep orele. M-am ridicat din pat și am coborât în bucătărie sa mananc ceva.  Mi-am făcut 3 ouă prăjite și le-am mâncat.  După ce am mâncat m-am dus în camera și m-am îmbrăcat cu un tricou negru care avea un craniu alb pe el și o pereche de blugi albastri închis.  Coborât jos de unde mi-am luat o pereche de adidasi negri  cu 2 dungi albe și am plecat la liceu.

Când am ajuns la liceu m-am întâlnit cu Eduard,  cel mai bun prieten al meu,  eram ca frații și cu Alexandra, pe ea o stiu din generală.

Eduard: Ce faci Erik?

Erik: Uite m-am granit sa ajung la timp,  voi?

Eduard și Alexandra: Nimic

Alexandra: Hai sa mergem in clasa,  mai sunt zece minute și se suna de ora.

Eu si Eduard dam afirmativ din cap și intram pe ușa liceului.

Când am ajuns în clasa am dat de diriginte noastră care venise cu cinci minute mai devreme de ora. Ne-a spun sa ne așezăm în bănci pentru ca avea un anunț sa ne spună. După ce toti ne-am așezat în băncile noastre doamna diriginte ne spunea că avem o colega nou.  A chemat-o înăuntru și ce sa vezi,  zici ca era un înger. Avea ochii căprui,  părul argintiu și lung era îmbrăcată intr-un tricou alb cu un craniu negru pe el și cu o pereche de blugi ceva mai albi.

Doamna diriginta o întreabă pe ea unde vrea să stea și din douăzeci și cinci se elevi ea se pune fix în banca cu mine. Cand se aseaza lângă mine ma fac roșu la față și ea ma intreaba dacă sunt bine,  eu dau afirmativ din cap.

După ce s-a terminat ora de dirigenție doamna diriginta ma rugat sa-i arat lui Criss liceul,  eu am acceptat și i-am zis sa vina după mine.

Criss: Cum te cheamă?

Erik: Pe mine ma cheamă Erik.

Criss: Frumos nume.

Erik: Multumesc,  și al tau este foarte frumos dar dacă imi permiti,  pot sa te intreb de unde ai venit? 

Criss: Mersi și desigur ca poti dar vreau sa-ti zic după ce-mi faci turul.

Erik: Bine,  hai sa-ti prszint mai întâi cluburile.

Criss: Bine.

După ce i-am arătat toate cluburile și toate clasele m-am gandit sa-i arati și gradina.

Am mers în grădina unde se află un lac sclipitor ca un cristal și pe marginea sa sunt așezate mai multe bănci,  lângă acele bangi erau plantați diverse tipuri de flori.

Ne-am așezat pe o bancă și am intrebat-o dacă acum vrea sa-mi zică de unde vine.

Erik: Gata si turul,  acum vrei sa-mi zici?

Criss: Da ce e cu grabă asta? Nu mai bine mergem noi la o întâlnire după liceu și vb acolo?

Erik: Bine. Acum hai sa mergem in clasa pentru ca urmează să înceapă ora de română.

Masca Iadului Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum