Luku 1

7 3 0
                                    

Lilyn Nk

Kolme, kaksi, yksi, nyt!

Peli alkoi.

Lara väitti, etten olisi yhtä hyvä pelaamaan videopelejä kuin hän. Tosin tuo on pelannut pienestä asti ja minä... Ensikertalainen.

" Ha, siitä sait! " Lara tönäisee minut kumoon niin, että kaadun alas sohvalta.

" Hei! Toi sattui! En minä edes tiennyt, että peli alkoi! " Huudahdan.

" Tyhmä! Minähän painoin start - näppäintä! " Kaksoseni hyppää alas kimppuuni. Kiljaisen.

Tiedän, tiedän. Kuulostamme aivan kuin olisimme viisivuotiaita pikku kakaroita.
Ei voi mitään.

Yhtäkkiä äitimme astelee olohuoneeseen.
" Minulla on teille lahja -  "
Nainen aloittaa, mutta lopettaa huomatessaan minun ja Lara kamppailevan maassa.

" Tytöt, ylös sieltä. " Äiti tokaisee meille ja olemmekin jo pian jaloillamme. Hän ojentaa meille pussit.

" Ööhm, kiitos? " Kiitän äitiäni ja avaan varovasti pussin.

" Kaksi pussia karkkia! Ha, siitä sait, Lara! " Tämän paremmaksi ei voisi mennä... Mutta mitäköhän Lara sai?

" Äiti! Ostit Lilylle kaksi pussia karkkia ja minä sain... Kaksi paperilappusta! Ihan tosi? " Lara murahtaa ja heittää pussin lattialle.

" Lara, ne olisivat lentoliput Hollywoodiin, katsoisit tarkemmin. " Äiti huokaisee ja nostaa pussin.

Hetkinen... Lentoliput?!

" Hollywoodiin? Siinä näit Lily! Olen jopa parempi näyttelijä! Pääsen Hollywoodiin ja sinä jäät karkkipusseinesi lihoamaan tänne kun minusta tulee kuuluisa!  " Lara syöksyy nappaamaan liput äidiltämme.

" Öhh... Lara toinen niistä on Lilyn ja toinen karkkipusseista on Laran, Lily. Laitoin ne väärin.  " Äitimme toteaa.

Huh

Nappaan Laralta toisen lipun ja heitän tätä naamaan karkkipussilla.
" Pidä hyvänäsi.  "

" Au! Ja niin pidänkin! "
Lara astelee kauemmas.

" Menkääpäs pakkaamaan, lento lähtee jo huomenna. Teidän olisi myös hyvä käyttäytyi kunnolla, en nimittäin ole mukananne. Niin ja varasin teille hotellihuoneen  sinne. " Äiti sanoo meille vielä.

" Etkö tule mukaan? Emme me voi sinua tänne yksin jättää! " Minä ja Lara huudahdamme yhteen ääneen.
Kai se on sitä maailmankuulua
' Kaksostelepatiaa

" Kyllä minä pärjään, menkääs nyt pakkaamaan. Teillä on vain yksi ja ainoa elämä ja haluan, että toteutatte unelmanne myös "

Helooooooo <333
Tässä on nyt tää eka luku! Vuorottelen vähän Lilyn ja Laran näkökulmilla, joten...
Ja saatan myös ottaa joskus jonkun toisen näkökulmasta... Baiiiiiii

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Apr 08, 2019 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

We Have Only One Life ( In Finnish ) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora