2.Obľúbený kôň

41 1 0
                                    

Ako som prišla na ranč snažila som sa nájsť trénerku.Po asi desiatich minútach som ju našla v hale kde akurát skákali parkur.Všimla si ma a tak za mnou prišla.Povedala že si mám nachystať Sunny Day.Ešte mi pripomenula že ak sa dnes budem snažiť tak si možno aj zaskáčem.Zašla som za stajníkom aby mi pomohol so Sunny Day.Išli sme ju chytiť na hornú pastvinu.Potom mi ukázal akú si mám na ňu brať uzdečku,podsedkovku,barančeka,sedlo,podbru-šák,chrániče a zvony.Veľmi som sa na ňu tešila,nevedela som sa dočkať ako si sadnem do sedla a budem cválať. Začala som si ju chystať, ale v tom prišli nejaké deti. Bolo vidno že tu asi tiež jazdia, pretože mali prilby a chepsy. Keď som si ju nasedlala zobrala som ju za uzdečku a viedla do hali.Nasadla som a začala kráčať.Behom chvíli som už cvála. Bolo to úžasné.Keď som docválala mala som prísť na kruh a začať ohýbať. Trénerka ma pochválila, a povedala že budem môcť skákať. Najskôr som sa rozoskakovala na malom krížiku a potom som šla celú trasu. Boli tam 3 kolmáky, dva krížiky a jeden oxer. Postupne mi to trenerka zvyšovala. Myslím, že som skákala približne 50 cm. Po skákaní som už iba vykráčala Sunny Day. Trénerka ma poslala ju dokráčať von. Po 5 minútach som ju odstrojila,dala jej najesť a vyviedla na hornú pastvinu. Potom som už iba zavolala mame aby pre mňa prišla a išla pozdraviť trénerku. Dohodli sme sa že budem chodiť v utorky, soboty a niekedy v piatky.Keď pre mňa už mama prišla všetko som jej porozprávala. V hlave som si premietala čo som všetko dnes zažila a pochopila som že Sunny Day je môj najobľúbenejší kôň.

Ps: už sa teším na utorok😃

Duša koňa Where stories live. Discover now