0.0

49 8 7
                                    

Yeni bir okul'a başliycaktım. Evet mutluydum, ama çok utangaçım. Annemin bana seslenmesiyle kendime geldim. "Lara Su, buraya gel! Alışverişe gidicez!"  Odamdan koşarak salona geçtim. "Ne zaman gidicez?" diye sordum. "Sibel teyzenler gelsin öyle gidicez, yani zamanın var. Git üstünü değiş ve kardeşine seslen." diyen annemi onaylıyıp Mertin odasına uçtum.


Kapıyı çalmadan odasına daldım ama fark etmemişti. 1-2 kere seslendim, yine duymadığında kulaklığına vurdum. Vurmamla sıçradı ve tam "Hass.." diyecekken sustu. "Ne var?" dedi. Bende "Annem alışverişe gideceğimizi seninde hazırlanıp gelmen gerektiğini söyledi." dedim. Onaylayan mırıltılar çıkarınca odama koştum, ve  düzleştiriciyi prize taktıktan sonra dolabımın karşısına dikildim.

Kendime siyah bir kot ve beyaz bir bluz çıkarttım. Giyindikten sonra saçlarımı düzleştirmeye başladım. Herşeyi hallettikten sonra ayakkabımı giymeye gittim. Annem arabaya çoktan gitmişti. Bende kapıyı kilitleyip koşarak arabaya gittim. Arabaya binince Sibel teyzemle biraz sohbet ettikten sonra şarkı açmaya karar verdim.

Sibel teyzem öz teyzem değil. Annemin küçüklükten beri arkadaşı olduğu için kardeş gibiler. Oyüzden ona teyze diyorum. Sibel teyzemin benden 1 yaş büyük olan oğlu vardı ve 12ye giden ablası.Boran gelmemişti. Teyzeme sorduğumda arkadaşlarına gittiğini söylemişti.

AVM'ye vardığımızda çanta bakmaya girdik. Çok güzel 2 tane sırt çantası beğendim. Ona uyan 2 tanede ayakkabı aldıktan sonra mağazadan çıktık. Yemek yedik falan derken saat 21:30 olduğunda çıkmıştık. Saat 21:53da eve varmıştık. Teyzemler okey masasını kurdular. Yatmadan önce saat'e baktığımda saat 03:56 olmuştu. Odama geçip kendimi uykunun kollarına bıraktım.

Çoçuk Adam ||-Yarı texting-|| ASKIDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin