Sabah çalan alarmla uyandım. Saat daha 5:30di. Daha çok erkendi. Ama ne yazık ki bugün okul var. Bugün okulun ilk günü. Ne yazık ki 25 Eylüldeyiz. Formamı giymek yerine serbest giyinmeyi tercih ettim.
Herşeyin hazır olduğundan emin olduktan sonra ayakkabılarımı giyip anneme seslendim. Annemde ayakkabısını giydikten sonra kapıyı çekip çıktık. Arabaya bindiğimizde telefonumu bağlayıp şarkılar açtım.
Saat 6:38'de okul'a varmıştım. Şubemi zaten biliyordum. 10-B. Hemen sınıfa geçtim.
10 yıllık arkadaşımı görmemle kuçağına uçtum. "Zehraa!!" Herkes bize bakıyordu ama umrumda değildi. Zehra beni süzdükten sonra "Mükemmelsin bebek." diyip güldü. Zehra yanındaki kıza "Buraya Lara oturacak sen Edanın yanına geç." dedi. Kız sakin bir kızdı herhalde hemen geçti. Ders boyu konuştuk zaten başka bir şey yapmamıştık ki!Sınıfa girer girmez dikkatimi bir çocuk çekmişti. Zehraya adını sordum. "Bu Meriç, yani gamzeli kuşum." diyip yanağını sıktı. Zehra beni ordakilerle tanıştırdı. Selim benim 1. Sınıftan beri arkadaşımdı. Çok tatlı bir çocuktu.
Biz konuşurken teneffüs zili çalmıştı. Çoğu 10lar 9lar kapıdaydı. Şaşırmıştım, Zehraya "Hep böyle mi olur?" diye sordum. "Hayır" dedi ve kapıyı açtı. Herkes içeri hücüm etti. Herkes "Yeni kız nerde?" tarzında sorular soruyordu.
"Ben yeni kızım." diyip öksürdüm. İltfatlar falan yağmaya başladı. Okulun ilk gününden 2 çıkma teklifi almıştım. Aptallar, dış görünüşüne bakıyorlar. Belki içim güzel değil.
Kendi kendime konuşurken adının Meriç olduğunu öğrendiğim çoçuğun kuçağında bir kız vardı.
Öpüşüyordular anladığım kadarıyla.
"Leyla hadi teneffüs'e çıkalım!" diyip ellerini çırptı Zehranın eski sıra arkadaşı. "Hayır!Meriçle oturmak istiyorum." dedi Leyla. Kız sıkılmıştı anlaşılan. Yanına gittim ve elimi uzattım."Selam! Ben Lara." dedim. Kızda elimi sıktı ve gülümseyip "Aleyküm Selam, bende Zümra." diyip güldü. "Memnun oldum Zümra." dedim. "Bende memnun oldum Lara. Kantine gidelim mi?" demesiyle adının Leyla olduğunu duyduğum kız Zümranın elini tuttu ve "Gel kanka birlikte gidelim."dedi. Zümra ise ağzını oynatarak sessizce "üzgünüm" dedi ve sınıftan çıktılar.
Sınıftakiler salak salak hareketler yaparken Selimin beni izlediğini fark ettim gülümsedim. Oda gülümsedi. Zehra salak gibi 'oooo' lamaya başladı. Bense mal gibi Zehraya bakıyordum.
Selimle çok yakın olmuştuk. Hemde ilk günde! Bana benden hoşlandığını söylediğinde şaşırdım."Selim, daha yeni tanıştık?" dedim. "Yeni tanışmadık, 1.sınıfta tanıştık."dedi ve ekledi "Biliyorum çok erken, ama ozamandan beri seni seviyorum.". Bunları dedikten sonra elimi tuttu. Elimi tuttuğu an elimi çektim. "Tamam, ben sınıfa gidiyorum." diyip sınıfa girdim.
(Şimdi diyeceksiniz ki, Selimle 1.sınıftan beri tanışıyorsanız niye birbirinizi hiç görmediniz okulda. Ben başka bir okuldan geldim, oyüzden ben onu hatırlamıyorum. Ben=Lara Su. -Kişiliklerimiz acayip derecede benziyor. İlk defa kendimden esinlenerek bir şey yaptığım için kendimle gurur duyuyorum..-)
Meriç ve Leyla sınıftaydılar. Leyla bana bakıp göz devirdi. Zehra sınıfa girer girmez Berkay hakkında konuşmaya başladı.
Yine göz devirdim. Kendini bir çocuk için rezil ediyordu ve değmezdi. Zehra okulun en popüler kızlarından biriydi ve okadar şeye rağmen kimse onu umursamıyordu. "Zehra, bence bu kadar yeter." dediğimde Meriç bana bakmıştı. Bende umursamayıp göz devirdim ve kafamı sıraya gömüp uyumaya başladım.
Uyandığımda çıkış saati gelmişti. Annem kapıda bekliyordu. Yanına gittim ve arabaya bindim. Arabada uyumuşum. Eve geldim rutin işleri hallettikten sonra kendimi yatağa attım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çoçuk Adam ||-Yarı texting-|| ASKIDA
Novela Juvenil(Kitaptaki karakterler arkadaşlarımdan esinlenmiştir.) Başlangıç tarihi: 09.04.19 Bitiş tarihi: ?????? Tüm hakları saklıdır.