Dziecko ......
Oskarżasz mnie o wszystko czy Ty wiesz co mi robisz ?Mówisz kochasz mnie a czuje się przy Tobie jak nic nie warty śmieć ...Nigdy nie widzisz jak mnie ranisz tak bardzo kocham Cię ale tego nie widzisz traktujesz mnie jak wroga jestem Twoim potworem tylko Cię kontroluje robię wszysto byś zwrócił na mnie uwage kłotnie wyniszczają mnie ale zawsze jesteś byłeś tylko Ty
Dzieciak
Zawsze mówisz że Cię nie rozumiem udajesz takiego dorosłego choć nawet nie masz 18 pracujesz cięzko lecz to nie czyni Cię dorosłym gdzie są Twoje pieniądzę tak cięzko zarobione ?Wydajesz na jakieś głupoty panie dorosły gdzie są Twoje pieniądze gdzie jest ten dorosły za kórego się uważasz ?Gdzie jest ta miłość gdzie są te słodkie słówka ?
Dzieciak
Nie będę traktować Cię jak dosrosłego za którego się tak masz jesteś tylko dzieckiem które nie rozumie wielu rzeczy jesteś tylko dzieckiem które myśli ze wszystko mu się należy a jego zdanie jest najważniejsze jesteś tylko dzieciem które mnie wyniszcza jesteś powodem mojego bólu jesteś powodem moich łez
Dzieciak
Mamusia mamusia gdzie jest Twoja mamusia za którą tak tęsknisz ?Ciągle ssasz jej cycka jak możesz uważać się za takiego dorosłego skoro ciągle pijesz melko swojej mamusi ?Wolisz spędzać czas ze swoją mamusia niż ze mną nie liczysz się już z moim zadaniem i tym co czuje zawsze byłeś tylko Ty ...... Czy gdybym była taka jak ona byś mnie kochał ?Traktował tak jak na to zasługuje ?
Dzieciak
Staram się być dla Ciebie jak najlepsza robię to co chcesz oddałam Ci całą siebie oddałam Ci wszystko co we mnie najlepsze pokazałam Ci kim na serio jestem pokazałam Ci mój świat ktorym Ty gardzisz ..
Przepraszam dziecko ...
Przepraszam że nie jestem taka idelana jakbyś chciał nie jestem taka idelana jaką sobie wyobraziłeś nie jestem miłością Twojego życia przepraszam że jestem Twoim potworem ..prepraszam za to że pojawiłam się w Twoim cudownym życiu .....gdbym była taka jaką sobie wyobraziłeś czy byś mnie kochał ?Czy byłabym kimś ważnym ...
Rycze dziecko
Co noc co kłótnia rycze na Ciebie to już nie działa potrafisz zostawić mnie samą z tym wolisz spać wolisz mamusie i kolegow i swoje przyjaciółki czy ja na pewno jestem kimś ważnym ?Przyznaj dziecko jestem tylko Twoim ukojniem ukojeniem od Twojej samotności jak ktoś tak doskonały jak Ty może mieć kogoś takiego jak ja ? Jak ktoś tak dorosły może być z takim głupim kimś jak ja ? Przecież ja nigdy nic nie rozumiem w Twoich oczach kim naprawde jestem ?Czy to wgl ma jakiś sens ?Nie tego chciałeś ....
Odchodzę dziecko ...
Codziennie kawałek mnie odchodzi dziecko Ty wiesz ...Ty wiesz przecież dlaczego umieram ..Czy jak odejdę będę kimś ważnym ?Czy jak Ci to pokaże zrozumiesz mnie ?Uspokuj mnie....jestem tylko małą depresyjną dziewczynką mogę czuwać całe dnie mogę udawać uśmiech zmusić się do szczęścia grać ten teatrzyk ....
Dziecko to przecież nie Twoja wina gdybym była inna lepsza ...
Gdybym tylko nie była sobą
Tylko nimi
Przepraszam dziecko
Jestem tylko człowiekiem który nie umie spełnić Twoich ideałów
Znowu Cię zawiodłam dziecko
CZYTASZ
Przepraszam dziecko
RandomJesteś tylko dzieckiem ..... Małym dzieckiem..... Które potrzbuje swojej mamusi ... Więc po co Ci ja ?...