Tutkunun Aynası...

43 0 0
                                    

Tanıtım

Tür:Romantik, Dram, Komedi

Masumiyet onların dünyasına oldukça uzak bir kelimeydi..Onlar masallarda bile masum yalanlar dinlemediler.. Yakışıklı bir prens asla güzel prensese masum bir öpücükte vermedi...

Onların hayatı büyük oyunlar üzerineydi... 

Geçmişte ateşler arasına gömülmüş bir intikam ...

Hayal kırıklıklarıyla dolu bir tutsaklık ...

Büyük oyunlarla aşka düşen asi bir kalp...

Ardından gelen aşkın intikamı...

Aşkın alev alev sıcaklığı..

Tutkuların esiri olan bedenler ...

Aşkın, tutkunun, ihtirasın gölgesinde baştan çıkaran bir intikam oyunu... 

İşte oyun başlasın ...

Hayalleri yangınlar arasında kül olan nefret dolu bir kalp, geçmişin ağır yükünü taşıyan sevgiden yoksun bir kalp....

Aşka küsmüş onu hafife alan korkusuz bir kalp, geçmişi aydınlatırken kendini intikam içinde bulan bir kalp...

Tutkularının esiri olan, aşka karşı koyamayan iki genç kızın nefret, dostluk, ve aşk dolu hikayesi... 

Mıa : Asla boyun eğmeyen asi yaratılışlı baştan çıkarıcı ve yakıcı bir güzellik. Bu oyununda onun rolü yakandı ama asla hesaba katmadığı bu büyük ateş onu da içine alacak olursa...

Soo Jin: Karşı konulamaz bir cazibe ve şeytanın şehvet tohumunu taşıyan buzlar kraliçesi. Yanmaktan kaçan bir kalp alevlere ne kadar karşı koyabilir....

Tutkunun Aynası...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin